Unreal Engine 3-al jön az End

  • Írta: rility
  • 2007. szeptember 10.
  • Bejelentés
Link másolása
A mai nap folyamán a frissen alakult Faramix Enterprises bejelentette első játékát, mely alá az Epic által fejlesztett Unreal Engine 3 kerül majd.

A mai nap folyamán a frissen alakult Faramix Enterprises bejelentette első játékát, mely alá az Epic által fejlesztett Unreal Engine 3 kerül majd.

A fejlesztőgárda szerint az End névre keresztelt next-gen akció gamma nagyszerű játékélménnyel és történettel lesz felruházva. Az FPS, mely alatt a fentebb említett motor fog dübörögni, várhatóan a 2009-es esztendőben kerül majd a boltok polcaira Xbox 360 és a jó öreg PC platformokon!

9.
9.
Bloodrose
A kreatív programokat a kiadók igencsak kevéssé csípik. Hiába kreatív egy Homeworld, egy Battlezone, egy Beyond Good and Evil, egy Grim Fandango, ha eladnak belőle tizedannyit, mint egy nulla újítással kijövő EA sports epizódból. Egy Spore-ra jut hatvan Sims kiegészítő, pedig az is elég kreatív játék volt a maga idejében.
8.
8.
Rave24
Ahogy kenny22 mondta, a fejlesztőknek meg kellene hívni pár embőröckét a cégen kívűlről ahoz h lehessen alkotni vlmit. Sztem csak akkor lehetne "next-gen" grafikáról beszélni, ha legalább a Crysis grafikát ütné le ugy hogy annak fájjon már az a "bizonyos ütés".
7.
7.
FeroxX
user1, a next gen azért next gen, hogy Szabó Pistike megvegye ;D ! kb ENNYI !
6.
6.
kenny22
"De a játékok nagy része már régen nem eredeti." ott lesz majd a spore ami már elnyert pár "eredeti ötlet" címet, ennyivel is kevesebb a változatlanság. Aztán a fejlesztők próbálkoznak műfajkeveréssel több, kevesebb sikerrel, ott van pl a dark messiah (FPS, RPG) ami sztem elég jó lett, de ezen felül ha nem csak programozók lennének, hanem beállítanának pár kreatív emberkét és aztmondanák, h gyerünk találjatok ki vmi újat sztem még mindig akadna vmi... főleg úgy, h fejlődik a világ és már vannak olyan gépek amik elbírnának egy s mást amit eddig csak azért nem csináltak mert látták, h nincs re megfelelő gép... szoval sztem még sok eredeti dolgot lehetne csinálni csak idő kérdése
5.
5.
Bloodrose
Mondjuk az nem az engine hibája, ha a fejlesztő nem hozza ki belőle a lehetőségeket.



A Bioshockkal nem játszottam, állítólag ütős, nem tudom.



A GoW és az új UT pedig (ez utóbbi még csak valószínűsítés) kihozza.



Nagy túlzásnak tartom, hogy az új ut engine nem szebb, mint az elődje. Szerintem az Unrel Engine 2-es változata annyira műanyag volt, hogy rossz volt nézni. Az új, még ha lehúzom is, minimum egy rajzfilm, ami haladás. És annyira nincs is kedvem lehúzni.



Ami a játékélményt illeti: a stratégiák a C&C, az FPS-ek meg a Wolfeinstein óta tök ugyanolyanok, az utószimulátorok az alapok óta, ésatöbbi, ésatöbbi. Ez nem meglepi.



Ha eredteiség kell, ott a Wii, nem kell nextgen játékkal játszani, azért mert reklámozzák, döntsd el, hogy neked mi a jó. De a játékok nagy része már régen nem eredeti. Attól még sok a jó.
4.
4.
user1
Talán furcsán hat majd amit írok, de azt kell mondjam nekem egyáltalán nem tetszik az ut engine álltal nyújtott látványvilág. Se a splinter cell, se a bioshock nem nyújt semmi olyat amit pl egy 2004 -es source ne tudott volna. Az ut3 videókban maga a játék pedig a fényeket leszámítva majdnem olyan mint az ut2004. Természetesen elképesztő polygon szám emelkedésről beszélhetünk ha az újdonságokat kellene felsorolni, de vajon ettől szebb is lesz egy játék? Úgy értem felejtsük el egy pillanatra az óriási felbontást és a nagy szavakat amiket a technikai jellemzéseken hallunk és nézzük csak magát a játékot. Tényleg szebb lett az ut?

A bioshock -ban pl az olyan apróságok mint az arcmimika teljesen kidolgozatlanok. A grafika pedig konzolokra jellemzően (sajnos) pc -n is elnagyolt lett. A hatalmas fejjel megáldott kislány, vagy a tereptárgyak, valamint a nem túl jó fizika, és a gyakran mosottnak tűnő textúrák (maximum beállításokról beszélek) mind olyan jellemzők amik meglehetősen furcsán hatnak ha egyszer mellé írják a mára már kissé elcsépelt "next-gen" szócskát. Egyedül a crytech új engine -je tűnik valóban korszakalkotónak, ám még arról is kiderülhet hogy csak egy megdolgozott farcry. Persze nem a látvány számít ahogy mondani szoktam, ám egy ut engine legnagyobb reklámfogása a látvány magasztalása szokott lenni. Ezért veszem picit zokon hogy mindaz ami a hd előzetesekből látszik az egyáltalán nem azt tükrözi amit a derék pr szakemberek sujkolnak belénk.

Visszatérve a nextgen -hez. Mivel is érdemli ki egy játék azt hogy NEXTGEN -nek hívjuk? Azzal hogy megjelent xbox360/ps3 -ra? Azzal hogy nagyfelbontású hdtv -n is megjeleníthető és nem csak monitoron megfelelő minőségben? A látványal amit kapunk? Vagy az egyes műfajok játékmenetének felújításával, esetleg új stílusok kialakításával? Talán ez az utolsó kellene hogy valóra váljon. Tehát miért next-gen a next-gen? És miért nem látunk a hatalmas dirrel-durral bereklámozott ut engine -től semmi olyat amit korábban ne tudott volna?
3.
3.
rility
Pontosan varti, de amint jön bármi Mi közzétesszük!
2.
2.
varti
mivel a yátékot most kezdték fejleszteni, ezért nem valószínű, hogy képeket fognak közölni róla
1.
1.
K.G.
Vagy bármi ezen a minden játék előtt elhangzó marketingdumán kívül.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...