Miután az első trailerről végre hivatalosan is lehullt a lepel az idei díjátadón, számos kérdést szegeztek a Hangar 13 illetékeseinek azt firtatva, hogy mennyiben tér el az új Mafia-játék elődjeitől. Nick Baynes az IGN-nek magyarázta el, hogy az új rész (szerencsére) nem hasonlít majd a Mafia 3, szerkezetileg inkább az első két résszel van pariban.
"Az hiszem úgy jellemezhetnénk, mint a Mafia 1-et és 2-t, sok rajongó is ezt tenné, hiszen egy lineáris kalandról van szó, amely egy olyan világban játszódik, ahol letérhetünk a kitaposott ösvényről és felfedezhetjük azt, a sztori pedig végigvezet az egészen."
Nem egészen nyitott világú címről van szó, legalábbis nem a szó "legszorosabb értelmében". Alex Cox rendező szerint nem fogunk végtelen számú mellékküldetéseket és tevékenységeket végezni. A cél az, hogy átéljünk egy történetet, noha sok esetben felfedezhetjük a körülöttünk lévő világot, de inkább arra biztatnak minket, hogy menjünk végig a sztorin.
Szóval nem "tisztán lineáris" az egész, mivel az túl szűkösnek hangzik. Viszont a nyitott világ is egy nagyon elcsépelt kifejezés, túl tágnak érezzük. A Mafia: The Old Country valójában a kettő között van.
A játék 2025 nyarán érkezik PC-re, Xbox Series X/S-re és PlayStation 5-re.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.