Ezért lett multiplayer a Thick as Thieves

Link másolása
Az idei The Game Awardson került bejelentésre az OtherSide Entertainment új játéka, a mestertolvaj szimulátor Thick as Thieves, ami 4 fős játékmenetet fog kínálni. Erről nyilatkozott most a stúdiófőnök Warren Spector.

Az idei The Game Awardson került bejelentésre az OtherSide Entertainment új játéka, a Thick as Thieves. A 4 fős PvPvE játékban lopakodva kell eltulajdonítanunk értékes tárgyakat, miközben nem csak a rend éber őreit, de a rivális tolvajokat is kell cseleznünk. A csak multiplayerben játszható mestertolvaj szimulátorról most a stúdiófőnök, az immerzív játékok atyja, Warren Spector nyilatkozott a PC Gamernek adott interjújában. Ebben elmondta, hogy okkal készül többjátékosnak az új cím.

"Már évekkel ezelőtt úgy gondoltam, hogy az immerzív szimulátorok terén a következő logikus lépés a multiplayer. Egyszer már elmondtam, elmondom most is, az egész karrierem során azt az érzést próbáltam újraalkotni, amikor először játszottam a Dungeons & Dragonsszal. Bár vannak egyszemélyes kalandok, a legtöbbször nem egyedül játszol D&D-t. A társasjátékokat egy csapat barát szokta játszani, a multiplayer tehát logikus döntés volt, ezt kellett tennünk. Már egy ideje erre készültünk." mondta Spector.

A Thick as Thieves PC, Xbox Series X|S és PlayStation 5 platformokra fog megjelenni, azt még nem tudni mikor.

 

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...