A God of War II idén elnyerte a legjobb történet és karakterért, valamint a legjobb technikai teljesítményért járó díjat a Brit Akadémiától.
A God of War II idén elnyerte a legjobb történet és karakterért, valamint a legjobb technikai teljesítményért járó díjat a Brit Akadémiától.
A God of War II, melyet 2007. áprilisában dobtak piacra PlayStation 2-re, és amely a PAL régióban már eddig is több mint félmilliós példányszámban kelt el, két díjat is besöpört a Brit Filmes és Televíziós Akadémia (BAFTA) Londonban megrendezett díjkiosztóján. A „Legjobb történet és karakter”, illetve a „Legjobb technikai teljesítmény” díjával jutalmazott játéknak, amely a Sony Computer Entertainment santa monicai stúdióiból került ki, komoly vetélytársakat kellett legyőznie a díjak elnyeréséhez. Így például a Sony Computer Entertainment saját termékeit, a Heavenly Sword (Történet és karakter), az Uncharted: Drake’s Fortune (Technikai teljesítmény), valamint az Xbox 360-ra készült The Simpsons Game és Gears of War játékokat.
A BAFTA elismerésein kívül a God of War II az elmúlt héten „Az Év PlayStation játéka 2007” díjat is elnyerte a Golden Joysticks díjkiosztó ceremóniáján, ahol nem az ipar bennfentesei, hanem a játékosok szavazhattak.
A God of War II tovább folytatja Kratos, a spártai harcos történetét, aki egész életét megváltoztató, sokéves szenvedéshez vezető egyezséget kötött Arész hadistennel. A történet korábban már bemutatta Kratos hősi utazását az ókori görög mitológia Alvilágában, hogy kivívja saját szabadulását. A GOW II azzal kezdődik, hogy Kratos a háború új isteneként ül az Olümposz tetején – és sokkal könyörtelenebb, mint amilyen Arész valaha is volt. Ha Kratos el akarja kerülni a múltbeli tetteiért járó szenvedést, el kell utaznia a Föld legtávolabbi vidékeire, és elmondhatatlan szörnyűségeken kell felülkerekednie, hogy megváltoztathassa, amit még sem halandó, sem Isten soha meg nem változtatott…saját végzetét.
A God of War II, melyet 2007. áprilisában dobtak piacra PlayStation 2-re, és amely a PAL régióban már eddig is több mint félmilliós példányszámban kelt el, két díjat is besöpört a Brit Filmes és Televíziós Akadémia (BAFTA) Londonban megrendezett díjkiosztóján. A „Legjobb történet és karakter”, illetve a „Legjobb technikai teljesítmény” díjával jutalmazott játéknak, amely a Sony Computer Entertainment santa monicai stúdióiból került ki, komoly vetélytársakat kellett legyőznie a díjak elnyeréséhez. Így például a Sony Computer Entertainment saját termékeit, a Heavenly Sword (Történet és karakter), az Uncharted: Drake’s Fortune (Technikai teljesítmény), valamint az Xbox 360-ra készült The Simpsons Game és Gears of War játékokat.
A BAFTA elismerésein kívül a God of War II az elmúlt héten „Az Év PlayStation játéka 2007” díjat is elnyerte a Golden Joysticks díjkiosztó ceremóniáján, ahol nem az ipar bennfentesei, hanem a játékosok szavazhattak.
A God of War II tovább folytatja Kratos, a spártai harcos történetét, aki egész életét megváltoztató, sokéves szenvedéshez vezető egyezséget kötött Arész hadistennel. A történet korábban már bemutatta Kratos hősi utazását az ókori görög mitológia Alvilágában, hogy kivívja saját szabadulását. A GOW II azzal kezdődik, hogy Kratos a háború új isteneként ül az Olümposz tetején – és sokkal könyörtelenebb, mint amilyen Arész valaha is volt. Ha Kratos el akarja kerülni a múltbeli tetteiért járó szenvedést, el kell utaznia a Föld legtávolabbi vidékeire, és elmondhatatlan szörnyűségeken kell felülkerekednie, hogy megváltoztathassa, amit még sem halandó, sem Isten soha meg nem változtatott…saját végzetét.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.