A western stílus egy méltatlanul elhanyagolt irányvonala a játékvilágnak, pedig a régi indiános könyvekből annyi ötletet lehetne meríteni, hogy csak úgy dőlnének a jobbnál jobb címek. A vadnyugati revolverpárbajok azonban mára valódi hiánycikkek lettek, a Call of Juarez, a Gun, a Helldorado, a Red Dead Revolver és a Desperados címeken kívül nem is nagyon volt más, ami az utóbbi években felkeltette volna az érdeklődésemet.
A Call of Juarezben megismerhettük Kanóc Billy és Ray tiszteletes kalandjait, az előzményeket feldolgozó Bound in Blood azonban minden korábbinál mélyebb betekintést enged majd a törvényen kívüli cowboyok életébe. A sztori ezúttal a Thomas és Ray McCall páros körül forog majd, a testvérek kalandozása során pedig a polgárháborús Georgiától kezdve egészen az azték romokkal tarkított Mexikóig minden legendás vadnyugati helyszínen megfordulunk majd.
A játékot a lengyel Techland csapata a nulláról kezdte el programozni, és ahogy Pawel Kopinski termékmenedzser nyilatkozta nemrégiben, az összes fontos dolgot a rajongók visszajelzései alapján alakítanak ki benne. Figyelték a fórumokat, és összegyűjtötték az ötleteket, hogy egy olyan igazi, meglepetésekkel és izgalmakkal teli játékot készíthessenek nekünk, ami nem csak, hogy méltó az előző részhez, de felül is emelkedik rajta.
A szokásos marketinges rizsát követően szerencsére lényegi információkat is kaptunk tőle, megtudtuk például, hogy a Bound in Blood-ot a Chrome Engine immáron 4.0-ás változata hajtja majd. Az új motor nem csak, hogy nagyobb teljesítményre képes az elődjénél, de a grafika is szebb lesz, kezdve a megnövekedett poligonszámtól egészen a modernebb speciális effektekig. A játékban hatalmas területeket járhatunk majd be, a prérin természetes élővilág vár ránk, a városok pedig tele lesznek dolgukat intéző emberekkel. A legnagyobb figyelmet ezúttal is a lövöldözős részek kivitelezése kapja, de kaland elemekben se lesz hiányunk, a küldetések elején pedig mindig választhatunk majd, hogy Thomas-t vagy Ray-t irányítanánk-e szívesebben.
Természetesen visszatér néhány régi, szeretett játékelem, úgy mint a korbácsos trükközés, vagy a Bibliából való idézés, ez utóbbit pedig ha minden igaz, akkor Ray ebben az epizódban sajátítja majd el. A lövöldözős jelenetek még erőteljesebb hatást nyújtanak majd, sőt itt egy speciális képességünk is lesz. Minden lelőtt ember után nő majd a képernyő jobb felső sarkában lévő mutató, az így szerzett pontokat pedig precíziós időre válthatjuk be. Ezt aktiválva hősünk méltó lesz a kor fegyverforgatóihoz, és minden golyója pontos találattal bír majd, nem egyszer azonnali halált okozva.
A két főhős különböző tulajdonságokkal bír majd, Ray a dupla revolverben bízva a közelharcok szakértője lesz, Thomas pedig puskájával főleg messziről szedegeti majd az ellenfeleket. A két fickó remek párost fog alkotni a képernyőn, azonban bármennyire is üvölt a téma egy jó kis kétjátékos co-op módért, a készítők ezt ezúttal kihagyják a felhozatalból. A sztorit egyedül kell végigvinnünk, társunk irányítását pedig nem vehetjük el a géptől, több olyan rész is lesz ugyanis, ami teljesen kizárja ezt a megoldást.
A történet részletei egyelőre még titkosak, egyelőre annyit tudni, hogy a Bound in Blood az előző rész eseményei előtt 20 évvel játszódik, a McCall fivéreknek pedig egy sokkal sötétebb és komorabb világban kell helyt állniuk, mint amit a Kanóc Billy-féle vonalon megismertünk. Az észak-amerikai sztyeppéken kívül megfordulunk majd a törvényen kívüli banditák uralta vad Mexikóban is, az azték romoknál pedig nem kizárt, hogy magát a Juarez Kincsét is megleljük. Feltárul előttünk továbbá a két főhős közti különleges kapcsolat is, a kalandok végén pedig egy előre megjósolhatatlan történeti csavarás fogja beteljesíteni a testvérek végzetét.
A hangulattal állítólag nem lesz semmi baj, a vadnyugati atmoszféra maximálisan átjárja majd lelkünket, igazi átszellemülés lesz leülni a játék elé. Lehet majd lovagolni, láthatunk vonatrablást és postakocsi támadást, sőt még csirkéket is kergethetünk. A játékban ügyesen keverednek majd a valódi western és a spagetti stílus elemei, a készítők a drámaibb jelenetekhez a Jó a rossz és a csúf, a Volt egyszer egy vadnyugat, a Deadwood, az Egy maréknyi dollárért, a Pár dollárral többért, az Appaloosa és a Börtönvonat Yumában című filmekből merítettek ötletet. Izgalmas kis mix lesz tehát a Call of Juarez: Bound in Blood, reméljük lehet hinni a készítőknek, és tényleg akkorát fog durranni, mint amilyennek azt most mondják!
A játékot a lengyel Techland csapata a nulláról kezdte el programozni, és ahogy Pawel Kopinski termékmenedzser nyilatkozta nemrégiben, az összes fontos dolgot a rajongók visszajelzései alapján alakítanak ki benne. Figyelték a fórumokat, és összegyűjtötték az ötleteket, hogy egy olyan igazi, meglepetésekkel és izgalmakkal teli játékot készíthessenek nekünk, ami nem csak, hogy méltó az előző részhez, de felül is emelkedik rajta.
A szokásos marketinges rizsát követően szerencsére lényegi információkat is kaptunk tőle, megtudtuk például, hogy a Bound in Blood-ot a Chrome Engine immáron 4.0-ás változata hajtja majd. Az új motor nem csak, hogy nagyobb teljesítményre képes az elődjénél, de a grafika is szebb lesz, kezdve a megnövekedett poligonszámtól egészen a modernebb speciális effektekig. A játékban hatalmas területeket járhatunk majd be, a prérin természetes élővilág vár ránk, a városok pedig tele lesznek dolgukat intéző emberekkel. A legnagyobb figyelmet ezúttal is a lövöldözős részek kivitelezése kapja, de kaland elemekben se lesz hiányunk, a küldetések elején pedig mindig választhatunk majd, hogy Thomas-t vagy Ray-t irányítanánk-e szívesebben.
Természetesen visszatér néhány régi, szeretett játékelem, úgy mint a korbácsos trükközés, vagy a Bibliából való idézés, ez utóbbit pedig ha minden igaz, akkor Ray ebben az epizódban sajátítja majd el. A lövöldözős jelenetek még erőteljesebb hatást nyújtanak majd, sőt itt egy speciális képességünk is lesz. Minden lelőtt ember után nő majd a képernyő jobb felső sarkában lévő mutató, az így szerzett pontokat pedig precíziós időre válthatjuk be. Ezt aktiválva hősünk méltó lesz a kor fegyverforgatóihoz, és minden golyója pontos találattal bír majd, nem egyszer azonnali halált okozva.
A két főhős különböző tulajdonságokkal bír majd, Ray a dupla revolverben bízva a közelharcok szakértője lesz, Thomas pedig puskájával főleg messziről szedegeti majd az ellenfeleket. A két fickó remek párost fog alkotni a képernyőn, azonban bármennyire is üvölt a téma egy jó kis kétjátékos co-op módért, a készítők ezt ezúttal kihagyják a felhozatalból. A sztorit egyedül kell végigvinnünk, társunk irányítását pedig nem vehetjük el a géptől, több olyan rész is lesz ugyanis, ami teljesen kizárja ezt a megoldást.
A történet részletei egyelőre még titkosak, egyelőre annyit tudni, hogy a Bound in Blood az előző rész eseményei előtt 20 évvel játszódik, a McCall fivéreknek pedig egy sokkal sötétebb és komorabb világban kell helyt állniuk, mint amit a Kanóc Billy-féle vonalon megismertünk. Az észak-amerikai sztyeppéken kívül megfordulunk majd a törvényen kívüli banditák uralta vad Mexikóban is, az azték romoknál pedig nem kizárt, hogy magát a Juarez Kincsét is megleljük. Feltárul előttünk továbbá a két főhős közti különleges kapcsolat is, a kalandok végén pedig egy előre megjósolhatatlan történeti csavarás fogja beteljesíteni a testvérek végzetét.
A hangulattal állítólag nem lesz semmi baj, a vadnyugati atmoszféra maximálisan átjárja majd lelkünket, igazi átszellemülés lesz leülni a játék elé. Lehet majd lovagolni, láthatunk vonatrablást és postakocsi támadást, sőt még csirkéket is kergethetünk. A játékban ügyesen keverednek majd a valódi western és a spagetti stílus elemei, a készítők a drámaibb jelenetekhez a Jó a rossz és a csúf, a Volt egyszer egy vadnyugat, a Deadwood, az Egy maréknyi dollárért, a Pár dollárral többért, az Appaloosa és a Börtönvonat Yumában című filmekből merítettek ötletet. Izgalmas kis mix lesz tehát a Call of Juarez: Bound in Blood, reméljük lehet hinni a készítőknek, és tényleg akkorát fog durranni, mint amilyennek azt most mondják!
Kapcsolódó cikkek
az gyenge lesz, ehhez képest, de nagyon
Szal asszem a végefele amikor az epizódokat vezetik fel és mindig az adott karakter mesél míg tölt...Rayot mesél egyet s mást a testvéréről és arról is hogy mi történt...Szerintem így egyeseknek beugrik miről beszélek
Azért kíváncsi vagyok arra megjósolhatatlan fordulatra
Nem rég vittem végig az első részét és mivel nagy westernes vagyok ez is kötelező darab lesz...az előzetes pedig még nagyobb lázba,hozott gratulálok hozzá :)
azért róla se szabad elfeledkezni!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.