Vito Scaletta és Joe Barbaro hosszú ideje jó barátok. Iskolás koruktól kezdve egészen a felnőtté válásig együtt voltak, de ez az összetartás egy szerencsétlenül elsült bűncselekmény miatt szertefoszlott. Vitót letartóztatták, míg Joe-nak sikerült meglépnie. A két barát útjai külön váltak, Vito a börtön helyett a világháború borzalmaival nézett szembe, Joe pedig betársult Empire City egyik legerősebb családjába.
1946-ot írunk, egy veteránokat szállító vonat érkezik Empire City állomására. A sok ismeretlen arc között hirtelen feltűnik a peronon Vito Scaletta uniformisban. Megcsinálta, túlélte a háborút és hazatért... pontosabban él, de sérülései miatt egy időre kórházba kerül.
Miután talpra állítják, meg akarja keresni az apját, de mind hiába, már régen elköltözött. Sőt, sok minden más is megváltozott. Az eddig valamennyire „tiszta" városban elterjedt a korrupció, a lopás, a csalás, a gyilkolás, és bár Vito próbált munkát keresni, nem nagyon jött neki össze. Minden munkaadó szegény volt, nem tudtak felvenni senkit. A helyzet már-már kilátástalannak tűnt, mígnem egy bárban találkozott egy régi ismerősével… Joe Barbaroval.
Kisebb kérdőre vonás következett, majd örömködés, ezután Joe, mint már egy jól kereső gazdag ember, 1-2 korsó sör mellett felvázolta Vitónak a helyzetet, hogy nincs mit tenni, csak visszalépni a bűn útjára, és be is ajánlotta egy jó ismerőséhez, Mike Bruskyhoz. Ez a dolog még nagyjából legális, hiszen csak egy autó alkatrész üzletbe szállít... persze, jó szöveg.
Természetesen, ahogy lenni szokott, pár „Tiszta Rutinnak" induló feladat után Vito már többre vágyott. Szerencséjére itt a család érdekei és az övéi találkoztak, mondván kellenek új, megbízható tagok, és mivel főhősünk bizonyított már pár rázós munka során, Joe közreműködésével a család fejesei, Henry Thomasino és Luca felkeresték, hogy munkát adjanak neki. Hamar kiderült Vito számára, hogy Thomasino a város mindhárom maffia családjában hatalmas tiszteletnek örvend, így nem árt, okosan beállni mögé. A számításai bejöttek, akkora pénzek dőltek, melyekről még Joe se álmodott, ő maga pedig bekerült a város kicsit piszkos krémjébe. Ugyanakkor, ahogy a pénzjutalom is megnőtt, úgy nehezedtek a munkák Vito számára, ütősebb fegyverek, nehezebb szituációk, illetve nehéz erkölcsi és morális döntések, melyekből rendszerint valakinek baja származott, még a barátai körében is...
A remek történet tehát adott, nem csoda, hiszen a Mafia első részének eseményeiért felelős Daniel Vávra írta a második rész sztoriját is, aki ezúttal 750 oldalasra duzzasztotta a játék forgatókönyvét. A 2K Czech állítása szerint Vávra sokkal izgalmasabb, fordulatosabb és pergősebb sztorit írt, mint az első rész esetében, a hangulat pedig a romantikus maffiózó stílus helyett sokkal komorabb és nyersebb lett. Szintén nagy változás az első részhez képest, hogy teljes mértékben alakítható történet, ugyanis a játék során gyakran fogunk döntés elé kényszerülni, így többfajta befejezést kapunk a végére.
A játék 18 fő küldetést fog tartalmazni, emellett rengeteg mellékküldetést hajthatunk végre, a moziélményt pedig 2 órányi átvezető videó fogja garantálni. Az első résszel ellentétben a játékmenet a ma már nagyon divatos sandbox stílust követi. Az arcok 122 féle módon vannak animálva, így dupla annyira lesz változatos, mint a GTA IV, a fedezékrendszer pedig a Gears of Warból jól ismert módon fog működni. A leltárat majd egy forgó menüben láthatjuk, a térképen pedig be lesznek jelölve a fontosabb helyek. A mellékküldetések tökéletesen és realisztikusan fognak kapcsolódni a játék fő történeti szálához, de valószínűleg a jövőben több DLC is érkezik majd, hogy életben tartsák a játék hírét.
New York, New York
Lost Heaven már a múlté, az új helyszín Empire Bay City lett, mely New York és San Francisco „összegyúrásából" jött létre. A város eddig soha nem látott részletességgel fog megjelenni a képernyőnkön és tökéletesen visszaadja majd a 40-es, 50-es évek hangulatát. Ne csodálkozzunk, ha az épületek többsége ismerős lesz, mivel a nagy múltú építmények mellett -gondolok itt az Empire State Buildingre vagy a Brooklyn Hídra- a város sok, kisebb és kevésbé ismert részét is lemodellezték a srácok a 2K Czech stúdiójában. Az ígéretek a látótérre is kiterjednek, miszerint a város egésze belátható lesz bárhonnan, mindezt pedig az első részhez hasonlóan TPS nézetből. A 2K Czech saját grafikus motorja, az Illusion Engine névre hallgató csoda pedig garantálja a fantasztikus látványvilágot.
Na de mit ér egy város a benne lakók nélkül? A srácok tesznek róla, hogy ebből a szempontból is fenomenális és egyedül álló legyen a játék. Amellett, hogy az éjszakai élet teljesen más lesz, mint a nappali, az ígéretek szerint a lakók mindegyike önálló életet él. Dolgozik, kávézik, pihen és mindig mindenki -akár barátokkal-, de megy valahová. Nyugodtan követhetjük őket, bár előbb utóbb hiába tudatos az utazásuk, hol metróra, hol taxira várnak az út végén jó eséllyel zárt ajtók fogadnak minket, de hát mi más is fogadhatna, ha egy ismeretlen ember hazaér, nem? Okos az ötlet. További érdekesség, hogy miközben nő a rangunk úgy változik az emberekkel való viszonyunk is.
A városi közlekedés is rettentő élethűnek ígérkezik. A körülbelül tíz négyzetkilométeres városban gyakoriak lehetnek a dugók, amik teljesen meggátolhatják az utazásunkat, ezért is javasolják a fejlesztők, hogy vegyük igénybe a tömegközlekedést (buszt, metrót, villamost, vonatot), de akár taxit is foghatunk. Az idő előrehaladtával a lakások berendezése mellett az utcák is változni fognak, lesz amit átépítenek rajtuk, míg egyes boltokat bezárnak, esetleg felrobbantanak…
A járművek palettája hatalmas lesz, megközelítőleg 50 különböző típus kerül a játékba, az pedig, hogy minden autó saját rendszámmal fog rendelkezni, az meg már csak „hal a tortán". Az autósok mesterséges intelligenciájára különös figyelmet fordítottak, így minden forgalmi változásra teljes realizmussal reagálnak, dugóban dudálnak, esőben lassabban vezetnek, és előfordul, hogy egy-egy parkolást hosszas vacakolással tudnak csak megoldani. A KRESZ szabályok betartása sajnos már nem lesz kötelező, ami ugyan néha frusztráló volt az első részben, ha egy rendőr megállított miatta, ennek ellenére növelte a játék realizmusát és a védjegyévé is vált.
A városban három család uralkodik: Clemente (a legnagyobb család), Falcone (a Clemente család tőlük vette át a vezető szerepet) és Vinci (a Falcone családhoz hasonlóan kicsi szervezet, de növekedni akarnak). Igazán érdekes lehet, hogy a rendőrök gyakran inkognitóban várhatnak ránk, igaz mi is képesek leszünk kicsit alakítva ruhánkon kijátszani őket, a lényeg az, hogy résen kell lennünk, mert bármikor lecsaphatnak, illetve gyakran belefuthatunk más bűnözők letartóztatásába, vagy esetleges tűzharcokba. Talán a legfontosabb így utoljára a városi élethez, hogy a sajtó is tevékenykedni fog és folyamatosan friss hírekkel szolgálnak tetteinkről a rádióban, illetve az újságok címlapjain.
Interactive entertainment...
A Mafia egyik sajátossága, hogy a készítők minden részletre odafigyeltek. Ez a második részben se lesz másként, az autónak például nyitható benne a csomagtartója, az ajtók és a motorháztető, sőt az irányjelzők és az ablaktörlők is külön üzemeltethetők. Az ablakok szintén le és felhúzhatóak, a rádióállomások között is lehet tekergetni, melyekből hármat kapunk: Empire City Radio Station, Classic Radio Station és Delta Radio Station. Egyesével végignézhetjük az alkatrészeket, így nagyrészük cserélhető is, mint például a rendszámtábla - abban az esetben, ha a rendőrök körözik. Az autó pedig mindemellett teljes mértékben tuningolható. A csomagtartóba fegyvereket, vagy akár hullákat is tehetünk. Természetesen nem a Mafia 2-ről beszélnénk, ha nem kellene tankolni és olykor kocsit mosni, ha szeretnénk látni az autó fényezését. A törésmodell a legkisebb részletig kidolgozott, nem véletlenül, ugyanis ezen a téren a játék a Burnout Paradise motorját használja. Amennyiben szeretnénk magunknak egy autót, kétféle képpen szerezhetjük meg: vagy felnyomjuk a zárat -ezt a Gamescom Trailerben már láthattátok, hasonlatos a Splinter Cell zártörő módszeréhez-, vagy Niko Bellic módra betörjük az ablakot, ami azért veszélyes, mert a folyamatosan portyázó rendőrök könnyebben észreveszik, meghallják a tettünket.
A GTA IV-hez hasonlóan gyakorlatilag bármivel interakcióba léphetünk majd, ehetünk, ihatunk, lámpát kapcsolhatunk, olvashatunk, kávézhatunk, dohányozhatunk, a ruházatunkat pedig saját magunk állíthatjuk össze. A sör hivatalosan Pride, a Cola pedig Swift néven lesz értékesítve. Dolgozhatunk legálisan és kb. 100 boltban vásárolhatunk, illetve garázdálkodhatunk. Rengeteg épületet bejárhatunk a nyolc szórakozóhely mellett, azonban az edzőtermek sajnos kimaradnak, így a játék során fokozatosan küldetésről-küldetésre tanuljuk meg az új kombókat. Pozitívum, hogy csak négy gombot kell használnunk a közelharchoz, nevezetesen: ütés, rúgás, védés, elhajlás. Lehet saját lakásunk is, amihez saját garázs jár, itt annyi autót tárolhatunk, amennyit csak akarunk, és ha valamelyiket el szeretnénk hozni elég egy listából kiválasztani a kívánt járművet. Már írtam, hogy gyakran csak az autót fogják körözni, viszont előfordul, hogy csak minket, így ilyenkor résen kell lennünk, és kisebb sikátorokban meg kell bújnunk a körözés idejére, persze csak óvatosan, a kerítésen átmászásokkal, mivel gyakran kerülhetünk szembe méretes rottweilerekkel. Amennyiben a törvény éber őrei fegyvert látnak a kezünkben, még nem biztos, hogy baj lesz a dologból, ugyanis három lehetséges módon húzhatjuk ki magunkat a helyzetből: 1. lelövöm, ami egy kicsit sablonos, 2. lefizetem, nem rossz, de nem az igazi, 3. bemutatom a fegyverviselési engedélyemet - igen ez a győztes! Azt hiszem ez egy nagyon jópofa dolog lesz, elvégre ki pazarolna lőszert vagy pénzt egy zsernyákra?
Fegyverviselés, erre még jó kitérni. Az első részhez hasonlóan itt is csak annyi fegyver lehet nálunk, amennyi elfér a ruhánk alá rejtve, így a küldetés típusától függően ajánlott öltözködni. A fegyvereket ezúttal Giuseppe kisboltjában fogjuk tudni beszerezni. A tűzharcok során érdemes figyelni a társunkra is, mivel gyakran lehet taktikákat kialakítani a nehezebb szituációkban. Amennyiben vízbe esünk, nem kell a fulladástól tartani, egyszerűen fogjuk magunkat és kiúszhatunk a partra.
Mit lehet zárásképpen írni? Azt minden bizonnyal megállapíthatjuk, hogy a Mafia 2 fantasztikus játék lesz, de hogy mikorra érkezik, az továbbra is rejtély. A legutóbbi Take-Two videó-konferenciáról kiszivárgott hírek szerint legkésőbb július 31-ig a kezünkbe vehetjük. Várjuk!
Miután talpra állítják, meg akarja keresni az apját, de mind hiába, már régen elköltözött. Sőt, sok minden más is megváltozott. Az eddig valamennyire „tiszta" városban elterjedt a korrupció, a lopás, a csalás, a gyilkolás, és bár Vito próbált munkát keresni, nem nagyon jött neki össze. Minden munkaadó szegény volt, nem tudtak felvenni senkit. A helyzet már-már kilátástalannak tűnt, mígnem egy bárban találkozott egy régi ismerősével… Joe Barbaroval.
Kisebb kérdőre vonás következett, majd örömködés, ezután Joe, mint már egy jól kereső gazdag ember, 1-2 korsó sör mellett felvázolta Vitónak a helyzetet, hogy nincs mit tenni, csak visszalépni a bűn útjára, és be is ajánlotta egy jó ismerőséhez, Mike Bruskyhoz. Ez a dolog még nagyjából legális, hiszen csak egy autó alkatrész üzletbe szállít... persze, jó szöveg.
Természetesen, ahogy lenni szokott, pár „Tiszta Rutinnak" induló feladat után Vito már többre vágyott. Szerencséjére itt a család érdekei és az övéi találkoztak, mondván kellenek új, megbízható tagok, és mivel főhősünk bizonyított már pár rázós munka során, Joe közreműködésével a család fejesei, Henry Thomasino és Luca felkeresték, hogy munkát adjanak neki. Hamar kiderült Vito számára, hogy Thomasino a város mindhárom maffia családjában hatalmas tiszteletnek örvend, így nem árt, okosan beállni mögé. A számításai bejöttek, akkora pénzek dőltek, melyekről még Joe se álmodott, ő maga pedig bekerült a város kicsit piszkos krémjébe. Ugyanakkor, ahogy a pénzjutalom is megnőtt, úgy nehezedtek a munkák Vito számára, ütősebb fegyverek, nehezebb szituációk, illetve nehéz erkölcsi és morális döntések, melyekből rendszerint valakinek baja származott, még a barátai körében is...
A remek történet tehát adott, nem csoda, hiszen a Mafia első részének eseményeiért felelős Daniel Vávra írta a második rész sztoriját is, aki ezúttal 750 oldalasra duzzasztotta a játék forgatókönyvét. A 2K Czech állítása szerint Vávra sokkal izgalmasabb, fordulatosabb és pergősebb sztorit írt, mint az első rész esetében, a hangulat pedig a romantikus maffiózó stílus helyett sokkal komorabb és nyersebb lett. Szintén nagy változás az első részhez képest, hogy teljes mértékben alakítható történet, ugyanis a játék során gyakran fogunk döntés elé kényszerülni, így többfajta befejezést kapunk a végére.
A játék 18 fő küldetést fog tartalmazni, emellett rengeteg mellékküldetést hajthatunk végre, a moziélményt pedig 2 órányi átvezető videó fogja garantálni. Az első résszel ellentétben a játékmenet a ma már nagyon divatos sandbox stílust követi. Az arcok 122 féle módon vannak animálva, így dupla annyira lesz változatos, mint a GTA IV, a fedezékrendszer pedig a Gears of Warból jól ismert módon fog működni. A leltárat majd egy forgó menüben láthatjuk, a térképen pedig be lesznek jelölve a fontosabb helyek. A mellékküldetések tökéletesen és realisztikusan fognak kapcsolódni a játék fő történeti szálához, de valószínűleg a jövőben több DLC is érkezik majd, hogy életben tartsák a játék hírét.
New York, New York
Lost Heaven már a múlté, az új helyszín Empire Bay City lett, mely New York és San Francisco „összegyúrásából" jött létre. A város eddig soha nem látott részletességgel fog megjelenni a képernyőnkön és tökéletesen visszaadja majd a 40-es, 50-es évek hangulatát. Ne csodálkozzunk, ha az épületek többsége ismerős lesz, mivel a nagy múltú építmények mellett -gondolok itt az Empire State Buildingre vagy a Brooklyn Hídra- a város sok, kisebb és kevésbé ismert részét is lemodellezték a srácok a 2K Czech stúdiójában. Az ígéretek a látótérre is kiterjednek, miszerint a város egésze belátható lesz bárhonnan, mindezt pedig az első részhez hasonlóan TPS nézetből. A 2K Czech saját grafikus motorja, az Illusion Engine névre hallgató csoda pedig garantálja a fantasztikus látványvilágot.
Na de mit ér egy város a benne lakók nélkül? A srácok tesznek róla, hogy ebből a szempontból is fenomenális és egyedül álló legyen a játék. Amellett, hogy az éjszakai élet teljesen más lesz, mint a nappali, az ígéretek szerint a lakók mindegyike önálló életet él. Dolgozik, kávézik, pihen és mindig mindenki -akár barátokkal-, de megy valahová. Nyugodtan követhetjük őket, bár előbb utóbb hiába tudatos az utazásuk, hol metróra, hol taxira várnak az út végén jó eséllyel zárt ajtók fogadnak minket, de hát mi más is fogadhatna, ha egy ismeretlen ember hazaér, nem? Okos az ötlet. További érdekesség, hogy miközben nő a rangunk úgy változik az emberekkel való viszonyunk is.
A városi közlekedés is rettentő élethűnek ígérkezik. A körülbelül tíz négyzetkilométeres városban gyakoriak lehetnek a dugók, amik teljesen meggátolhatják az utazásunkat, ezért is javasolják a fejlesztők, hogy vegyük igénybe a tömegközlekedést (buszt, metrót, villamost, vonatot), de akár taxit is foghatunk. Az idő előrehaladtával a lakások berendezése mellett az utcák is változni fognak, lesz amit átépítenek rajtuk, míg egyes boltokat bezárnak, esetleg felrobbantanak…
A járművek palettája hatalmas lesz, megközelítőleg 50 különböző típus kerül a játékba, az pedig, hogy minden autó saját rendszámmal fog rendelkezni, az meg már csak „hal a tortán". Az autósok mesterséges intelligenciájára különös figyelmet fordítottak, így minden forgalmi változásra teljes realizmussal reagálnak, dugóban dudálnak, esőben lassabban vezetnek, és előfordul, hogy egy-egy parkolást hosszas vacakolással tudnak csak megoldani. A KRESZ szabályok betartása sajnos már nem lesz kötelező, ami ugyan néha frusztráló volt az első részben, ha egy rendőr megállított miatta, ennek ellenére növelte a játék realizmusát és a védjegyévé is vált.
A városban három család uralkodik: Clemente (a legnagyobb család), Falcone (a Clemente család tőlük vette át a vezető szerepet) és Vinci (a Falcone családhoz hasonlóan kicsi szervezet, de növekedni akarnak). Igazán érdekes lehet, hogy a rendőrök gyakran inkognitóban várhatnak ránk, igaz mi is képesek leszünk kicsit alakítva ruhánkon kijátszani őket, a lényeg az, hogy résen kell lennünk, mert bármikor lecsaphatnak, illetve gyakran belefuthatunk más bűnözők letartóztatásába, vagy esetleges tűzharcokba. Talán a legfontosabb így utoljára a városi élethez, hogy a sajtó is tevékenykedni fog és folyamatosan friss hírekkel szolgálnak tetteinkről a rádióban, illetve az újságok címlapjain.
Interactive entertainment...
A Mafia egyik sajátossága, hogy a készítők minden részletre odafigyeltek. Ez a második részben se lesz másként, az autónak például nyitható benne a csomagtartója, az ajtók és a motorháztető, sőt az irányjelzők és az ablaktörlők is külön üzemeltethetők. Az ablakok szintén le és felhúzhatóak, a rádióállomások között is lehet tekergetni, melyekből hármat kapunk: Empire City Radio Station, Classic Radio Station és Delta Radio Station. Egyesével végignézhetjük az alkatrészeket, így nagyrészük cserélhető is, mint például a rendszámtábla - abban az esetben, ha a rendőrök körözik. Az autó pedig mindemellett teljes mértékben tuningolható. A csomagtartóba fegyvereket, vagy akár hullákat is tehetünk. Természetesen nem a Mafia 2-ről beszélnénk, ha nem kellene tankolni és olykor kocsit mosni, ha szeretnénk látni az autó fényezését. A törésmodell a legkisebb részletig kidolgozott, nem véletlenül, ugyanis ezen a téren a játék a Burnout Paradise motorját használja. Amennyiben szeretnénk magunknak egy autót, kétféle képpen szerezhetjük meg: vagy felnyomjuk a zárat -ezt a Gamescom Trailerben már láthattátok, hasonlatos a Splinter Cell zártörő módszeréhez-, vagy Niko Bellic módra betörjük az ablakot, ami azért veszélyes, mert a folyamatosan portyázó rendőrök könnyebben észreveszik, meghallják a tettünket.
A GTA IV-hez hasonlóan gyakorlatilag bármivel interakcióba léphetünk majd, ehetünk, ihatunk, lámpát kapcsolhatunk, olvashatunk, kávézhatunk, dohányozhatunk, a ruházatunkat pedig saját magunk állíthatjuk össze. A sör hivatalosan Pride, a Cola pedig Swift néven lesz értékesítve. Dolgozhatunk legálisan és kb. 100 boltban vásárolhatunk, illetve garázdálkodhatunk. Rengeteg épületet bejárhatunk a nyolc szórakozóhely mellett, azonban az edzőtermek sajnos kimaradnak, így a játék során fokozatosan küldetésről-küldetésre tanuljuk meg az új kombókat. Pozitívum, hogy csak négy gombot kell használnunk a közelharchoz, nevezetesen: ütés, rúgás, védés, elhajlás. Lehet saját lakásunk is, amihez saját garázs jár, itt annyi autót tárolhatunk, amennyit csak akarunk, és ha valamelyiket el szeretnénk hozni elég egy listából kiválasztani a kívánt járművet. Már írtam, hogy gyakran csak az autót fogják körözni, viszont előfordul, hogy csak minket, így ilyenkor résen kell lennünk, és kisebb sikátorokban meg kell bújnunk a körözés idejére, persze csak óvatosan, a kerítésen átmászásokkal, mivel gyakran kerülhetünk szembe méretes rottweilerekkel. Amennyiben a törvény éber őrei fegyvert látnak a kezünkben, még nem biztos, hogy baj lesz a dologból, ugyanis három lehetséges módon húzhatjuk ki magunkat a helyzetből: 1. lelövöm, ami egy kicsit sablonos, 2. lefizetem, nem rossz, de nem az igazi, 3. bemutatom a fegyverviselési engedélyemet - igen ez a győztes! Azt hiszem ez egy nagyon jópofa dolog lesz, elvégre ki pazarolna lőszert vagy pénzt egy zsernyákra?
Fegyverviselés, erre még jó kitérni. Az első részhez hasonlóan itt is csak annyi fegyver lehet nálunk, amennyi elfér a ruhánk alá rejtve, így a küldetés típusától függően ajánlott öltözködni. A fegyvereket ezúttal Giuseppe kisboltjában fogjuk tudni beszerezni. A tűzharcok során érdemes figyelni a társunkra is, mivel gyakran lehet taktikákat kialakítani a nehezebb szituációkban. Amennyiben vízbe esünk, nem kell a fulladástól tartani, egyszerűen fogjuk magunkat és kiúszhatunk a partra.
Mit lehet zárásképpen írni? Azt minden bizonnyal megállapíthatjuk, hogy a Mafia 2 fantasztikus játék lesz, de hogy mikorra érkezik, az továbbra is rejtély. A legutóbbi Take-Two videó-konferenciáról kiszivárgott hírek szerint legkésőbb július 31-ig a kezünkbe vehetjük. Várjuk!
Kapcsolódó cikkek
Alapjaban nincsen veluk bajom, ha nem kezdenek ertelmetlen marhasagokat irni, olyat aminek se eleje, se vege, ugy mint a te mondatodnak. ;)
Kulonben + nem szarok le en sem imndenkit, felreertettel, csak azt a konzolost, aki magara veszi...pl. teged
A MAFIA 1 pedig szerintem a maga idejeben lenyugozo volt es maig is a kedven PC-es jatekom. A 2K Games mar bizonyitott a Mafia-val, szerintem a MAFIA 2 is KIRALY LESZ !!! :D
Crysis-al is ugyan ez van, az első nemjött konzolra mindenki húú milyen szar, most hogy a második rész multiplatform arra izgulnak...
pfff
Valami elmúlt régi= SZAR (szerintetek)
Jön egy másik új= Tutti jo mindent ver ,-->Égigemelni mi??Ha esetleg szar lesz meg ti lesztek a legjobban felháborodva!!
SZal azért már valaki leírta hogy a GTA 4 lassan 2 éves!!!ergo illik mutatni már valamit a mafia 2 nek!!Ha nem lehet háborogni,jaaah én is azt szeretném hogy jobb legyen a GTA 4 nél,és majd a mafia 2től meg a GTA 5!!
Csak nem kell itt bántani a GTA 4 et sokat letett már az asztalra,meg rengetegen játszanak még vele,aki meg nem az ilyen stílusú játékokkal nyomja az meg hülyeségeket ne írjon..(csak azért hogy a statisztikája magasabb legyen)!!XD nah peace
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.