A japán székhelyű Grasshopper nevű fejlesztőcsapat szerződést kötött az Unreal Engine 3 felhasználásáról, s nekiláttak egy multiplatform horror játék elkészítésének.
A japán székhelyű Grasshopper nevű fejlesztőcsapat szerződést kötött az Unreal Engine 3 felhasználásáról, s nekiláttak egy multiplatform horror játék elkészítésének.
A napjainkban egyre népszerűbb Unreal Engine 3 rengeteg játék alapjáték képezi már évek óta. A Grasshopper is lehetőséget látott az Epic által fejlesztett motorban, s szerződést kötöttek velük, hogy elkészítsenek egy új horror játékot a borzongást kedvelő játékosok számára. A sajtóközlemény szerint a játéknak az Electronic Arts lesz a kiadója, a producer pedig a Resident Evil készítője, Shinji Mikami. Kíváncsian várjuk, hogy mi készül a japánok kezei között.
A napjainkban egyre népszerűbb Unreal Engine 3 rengeteg játék alapjáték képezi már évek óta. A Grasshopper is lehetőséget látott az Epic által fejlesztett motorban, s szerződést kötöttek velük, hogy elkészítsenek egy új horror játékot a borzongást kedvelő játékosok számára. A sajtóközlemény szerint a játéknak az Electronic Arts lesz a kiadója, a producer pedig a Resident Evil készítője, Shinji Mikami. Kíváncsian várjuk, hogy mi készül a japánok kezei között.
Eszembe jutott egy jatek,ami tenyleg szep lett az UE3-al,ez pedig a Too Human.En eleg nehezen tudom szetvalasztani egy jatek kinezetet es tartalmat.Ezt ugy ertem,hogy ha egy jatek nem jon be(eleg sok van ebbol manapsag)akkor valami oknal fogva mas szemmel nezem a grafikat is,mig ha egy jatek jo,akkor a graf is sokkal szebb lesz.Illetve mostansag jobban tetszenek a szinesebb vilagosabb jatekok,mint a sotetebb egyhangubbak.Persze egyes stilusok eseten ez nem ervenyes.Nehez vegul is megfogalmazni miert is tetszik nekunk egy Graf,es miert is nem a masik,hiszen kulonbozoen allunk hozza.
Amennyiben erdekel mi a helyzet manapsag engine teren,ajanlom fogyelmedbe a DevMaster.net oldalt.Itt megnezheted miert is jo illetve nem egy egy engine,a forumja pedig meg erdekesebb.
Azért ha már így elbeszélgetünk, kérlek mondd meg: szerinted MELYIK az a graf motor ami ma felér hozzá. (lehetőleg ne olyant, amivel csak egy játékot csináltak eddig, vagy méf ki sem adták.) Jó lenne olyannal összehasonlítani, ami hasonló játékbázissal bír, de minimum van olyan kiforrt. Mert egy most fejlesztett motort már ne akarj összehasolnítani, egy 4-5 évessel. Biztos van/lesz szebb látványt nyújtó. De ma még elvétve akad.
Nallam csak kozepes,ez van.Tobb ugyanennyire jo,ill. jobb kepessegu motor van a piacon,amik hala istennek kezdenek beleivodni a koztudatba.Ahhoz,meg hogy ez a legelterjedtebb,hidd el nem a kepessegeinek van nagy koze,hanem annak,hogy olcson licenszelheto,nem kell hozza atomfizikusnak se lenned,es jo a tamogatottsaga a rendszeres frissiteseknek hala.De a kinezete a jatekoknak kozel sem top.
Bioshock..... Army of Two.... Unreal Tournament
Ezek mind-mind pazar látványvilágú játékok
Szerintem nálad kicsit magas a mérce! Mert lehet hogy jobbnak ítéled apl a Crysis grafikáját, de az csak egy játék. Én itt arról beszéltem inkább hogy a LEGELTERJEDTEBB az U3 motor. És mindenmellett szép is, de nagyon. Persze vannak vele készült ratyi kinézetű játékok is... de az már a fejlesztő kérdése, hogy hogy tud élni a motor lehetőségeivel.
De hogy egyértelműen az U3 napjaink legjövedelmezőbb grafikai motorja az nem kétséges.
A bioshock ban is ez a motor van mert nagyon szép volt a grafika de az emberkéknek olyan viasz szerű arca volt benne, ami belerondított az egészbe.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.