A PSM3 magazin munkatársai azon szerencsések közé tartoznak, akik az elsők között próbálhatták ki Dante művének feldolgozását az Electronic Arts-nál.
A PSM3 magazin munkatársai azon szerencsések közé tartoznak, akik az elsők között próbálhatták ki Dante művének feldolgozását az Electronic Arts-nál.
Szalagcím: "Dead Space meets God of War." Hogy miért? Mindenekelőtt a játékot az EA Redwoods Shores jegyzi, akinek a Dead Space című remekművet is köszönhetjük, másfelől pedig az elképesztő látványvilággal operáló program játékmenete sokban hajaz a God of War játékokra. A beszámoló szerint a külső nézetű akciójáték irányítása szinte megszólalásig hasonlít a PlayStation-platformokon hódító sorozatéhoz: ugyanolyan módon tudunk Dantével hárítani, támadni, sőt a levegőbe is fel tudjuk ütni ellenfeleinket. A stílushoz híven lesznek kombók is, mégha nem is túl bonyolultak, az ellenfelek pedig életenergia- és más mágikus gömböket hagynak maguk után - ilyenekre egyébként a különféle ládákban is rábukkanhatunk.
A divat a Dante's Infernót is utolérte, így ezúttal is átküzdhetjük magunkat néhány ún. Quick Time Event-en, azaz az átvezetők során a szükséges gombokat nyomogatva magunk alakíthatjuk a történéseket. A PSM3 előzeteséből egyébként kiderül, hogy Dante így lovagolt meg egy közel húszméteres rondaságot, amelyet aztán maga vett irányítás alá. Az eddigi információk alapján nagyon jónak ígérkezik a játék, a VGA-ról érkezett trailert pedig mindenképpen érdemes (újra)megnézni.
A divat a Dante's Infernót is utolérte, így ezúttal is átküzdhetjük magunkat néhány ún. Quick Time Event-en, azaz az átvezetők során a szükséges gombokat nyomogatva magunk alakíthatjuk a történéseket. A PSM3 előzeteséből egyébként kiderül, hogy Dante így lovagolt meg egy közel húszméteres rondaságot, amelyet aztán maga vett irányítás alá. Az eddigi információk alapján nagyon jónak ígérkezik a játék, a VGA-ról érkezett trailert pedig mindenképpen érdemes (újra)megnézni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.