A vaskos megjelenési lista mellé üzleti helyzetjelentést is csatolt az Electronic Arts, melyből kiderült, hogy a cég a harmadik üzleti negyedévet is veszteséggel zárta.
A vaskos megjelenési lista mellé üzleti helyzetjelentést is csatolt az Electronic Arts, melyből kiderült, hogy a cég a harmadik üzleti negyedévet is veszteséggel zárta.
Az óriáskiadó 1.34 milliárd dolláros bevétellel zárta a 2010-es üzleti év harmadik negyedét, így 23 százalékkal marad el tavalyi eredményeitől. A cég ezúttal is veszteséget realizált, azonban a 82 milliós mínusz jelentősen kevesebb, mint az egy évvel korábbi 641 millió. A közlemény szerint a veszteség a csökkenő európai játékeladásoknak köszönhető, illetve az sem segített a vállalaton, hogy kevesebb címet adott ki, mint korábban - igaz, ez a saját hibája, miután - talán a Modern Warfare 2 miatt - maga tolta el több sikercímének megjelenését az idei év elejére.
Kezdenek viszont kifizetődni az EA online törekvései, s bár a cégnek még nem sok jövedelme származott a Facebook egyik legjobb, nemrég felvásárolt játékfejlesztő csapatából, a digitális úton értékesített játékok utáni bevétel 30 százalékkal nőtt, 152 millió dollárra. A cég vezérigazgatója, John Riccitiello szerint a jövőben kiemelt szerepet kap az online disztribúció az EA stratégiájában, a következő üzleti év végéig 33 százalékkal kevesebb dobozos játékot adnak majd ki - a mennyiségcsökkenést egyébként minőségorientációval is magyarázzák a vállalatnál. Egy másik EA-munkatárs szerint a jövőben komoly online támogatást kap minden játékuk: a multiplayer alap lesz, s DLC-kre is jócskán számíthatunk majd.
A közeljövőben a Mass Effect 2-től, a Dante's Infernótól és a Battlefield: Bad Company 2-től vár kiemelkedő sikert a kiadó, míg a legutóbbi negyedév sikercímei abszolút a Dragon Age: Origins és a FIFA 10 voltak - előbbiből 3.2, utóbbiból pedig 9.7 millió példány kelt el.
Az óriáskiadó 1.34 milliárd dolláros bevétellel zárta a 2010-es üzleti év harmadik negyedét, így 23 százalékkal marad el tavalyi eredményeitől. A cég ezúttal is veszteséget realizált, azonban a 82 milliós mínusz jelentősen kevesebb, mint az egy évvel korábbi 641 millió. A közlemény szerint a veszteség a csökkenő európai játékeladásoknak köszönhető, illetve az sem segített a vállalaton, hogy kevesebb címet adott ki, mint korábban - igaz, ez a saját hibája, miután - talán a Modern Warfare 2 miatt - maga tolta el több sikercímének megjelenését az idei év elejére.
Kezdenek viszont kifizetődni az EA online törekvései, s bár a cégnek még nem sok jövedelme származott a Facebook egyik legjobb, nemrég felvásárolt játékfejlesztő csapatából, a digitális úton értékesített játékok utáni bevétel 30 százalékkal nőtt, 152 millió dollárra. A cég vezérigazgatója, John Riccitiello szerint a jövőben kiemelt szerepet kap az online disztribúció az EA stratégiájában, a következő üzleti év végéig 33 százalékkal kevesebb dobozos játékot adnak majd ki - a mennyiségcsökkenést egyébként minőségorientációval is magyarázzák a vállalatnál. Egy másik EA-munkatárs szerint a jövőben komoly online támogatást kap minden játékuk: a multiplayer alap lesz, s DLC-kre is jócskán számíthatunk majd.
A közeljövőben a Mass Effect 2-től, a Dante's Infernótól és a Battlefield: Bad Company 2-től vár kiemelkedő sikert a kiadó, míg a legutóbbi negyedév sikercímei abszolút a Dragon Age: Origins és a FIFA 10 voltak - előbbiből 3.2, utóbbiból pedig 9.7 millió példány kelt el.
És látva a jövő évi tervezetüket.... BESZARÁS ! ! !
Addig nem baj ameddig ilyen sok jó cuccot dobnak piacra.
Méghogy az EA évek óta veszteséges.... LOL
Ki veszi ezt be? Úgy veszteséges ez mint a MÁV, vagy a BKV, vagy a MALÉV...
Biztos megvan az oka hogy ilyen számokat hoznak nyilvánosságra... De azért én nem sajnálom őket! Van ott lé rendesen! :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.