Egy orosz magazin szállította az első komolyabb Gears of War 3 előzetest, amelynek nem csak iszonyatos mennyiségű infót, hanem vadi új képeket is köszönhetünk.
Egy orosz magazin szállította az első komolyabb Gears of War 3 előzetest, amelynek nem csak iszonyatos mennyiségű infót, hanem vadi új képeket is köszönhetünk.
A Gears of War 3 története a második rész után játszódik, az emberek kisebb csoportokban próbálnak túlélni, Marcus és Dom például a Raven's Nest néven emlegetett repülőgép-hordozón rendezkedtek be pár száz társukkal - itt kezdődik a játék is. Prescott utólag érkezik ide, elárulja, hogy Marcus apja még mindig életben van, egyúttal megjegyzi azt is, hogy van mód az emberiség megmentésére. Majd jön a nagybetűs zúzás: a hajót megtámadják, Marcuséknak pedig meg kell védeniük a paradicsomültetvényeiket, mert kajából nincs túl sok, így ami van, arra jobb vigyázni.
Az egyik új ellenfél a Lambent lesz, a Locust-katonák egy mutálódott változata, nem mellesleg igazi keményarc, mert akár két-három COG-katonával felveszi a harcot, ha úgy adódik a helyzet, sőt fel is tudja robbantani őket, ha már elég gyengék. Az egyensúly kedvéért új fegyverek is lesznek: bemutatkozik a Pendulum Lancer, a láncfűrészes géppuska elődje, kapunk duplacsövű shotgunt és lesz egy olyan gránátvetőnk, amivel a föld alá tudjuk lőni a töltényt, hogy az alulról közelítse meg és robbantsa fel a rosszarcúakat. Gránátból háromféle is lesz: repesz-, füst- és egy felgyújtható darab, a hármat pedig kombinálhatjuk majd. A legkomolyabb erősítés pedig a Lost Planet-féle mecha lesz, golyószóróval és gránátvetővel a vállán.
Minden fegyverhez tartozni fog egy kivégző mozdulat, így a szokásos láncfűrész mellett lesz torokvágás, nyaktörés, agyvelőloccsantás, sőt a legdurvább, hogy akár lángszóróval szétpiríthatjuk a sáskákat - belülről. Slusszpoén, hogy amikor élőpajzsként vonszolunk egyet magunkkal, gránátot dobhatunk a páncélja alá, és így lökhetjük vissza a többiek közé.
Látható, hogy az új Gears of War is brutális lesz minden szempontból, viszont mindennek ára lesz. A játékon könnyítenek álítólag, miután a második részt a játékosok 60 százaléka nem vitte végig (komoly), a szebb látványért cserébe pedig a másodpercenkénti 60 képkockát sem fogják tudni tartani a fejlesztők. Viszont ez tényleg a kisebbik rossz, a képeket nézzétek meg, hogy mit kapunk ezért!
A Gears of War 3 története a második rész után játszódik, az emberek kisebb csoportokban próbálnak túlélni, Marcus és Dom például a Raven's Nest néven emlegetett repülőgép-hordozón rendezkedtek be pár száz társukkal - itt kezdődik a játék is. Prescott utólag érkezik ide, elárulja, hogy Marcus apja még mindig életben van, egyúttal megjegyzi azt is, hogy van mód az emberiség megmentésére. Majd jön a nagybetűs zúzás: a hajót megtámadják, Marcuséknak pedig meg kell védeniük a paradicsomültetvényeiket, mert kajából nincs túl sok, így ami van, arra jobb vigyázni.
Az egyik új ellenfél a Lambent lesz, a Locust-katonák egy mutálódott változata, nem mellesleg igazi keményarc, mert akár két-három COG-katonával felveszi a harcot, ha úgy adódik a helyzet, sőt fel is tudja robbantani őket, ha már elég gyengék. Az egyensúly kedvéért új fegyverek is lesznek: bemutatkozik a Pendulum Lancer, a láncfűrészes géppuska elődje, kapunk duplacsövű shotgunt és lesz egy olyan gránátvetőnk, amivel a föld alá tudjuk lőni a töltényt, hogy az alulról közelítse meg és robbantsa fel a rosszarcúakat. Gránátból háromféle is lesz: repesz-, füst- és egy felgyújtható darab, a hármat pedig kombinálhatjuk majd. A legkomolyabb erősítés pedig a Lost Planet-féle mecha lesz, golyószóróval és gránátvetővel a vállán.
Minden fegyverhez tartozni fog egy kivégző mozdulat, így a szokásos láncfűrész mellett lesz torokvágás, nyaktörés, agyvelőloccsantás, sőt a legdurvább, hogy akár lángszóróval szétpiríthatjuk a sáskákat - belülről. Slusszpoén, hogy amikor élőpajzsként vonszolunk egyet magunkkal, gránátot dobhatunk a páncélja alá, és így lökhetjük vissza a többiek közé.
Látható, hogy az új Gears of War is brutális lesz minden szempontból, viszont mindennek ára lesz. A játékon könnyítenek álítólag, miután a második részt a játékosok 60 százaléka nem vitte végig (komoly), a szebb látványért cserébe pedig a másodpercenkénti 60 képkockát sem fogják tudni tartani a fejlesztők. Viszont ez tényleg a kisebbik rossz, a képeket nézzétek meg, hogy mit kapunk ezért!
Update: CliffyB most üzent Twitteren, hogy ne higgyünk el mindent az előzetesből, mert azt rosszul fordították angolra, és elég sok benne a kamu infó. Azért a képek igaziak.
vagy 5x kijátszottam.....
#64: sztem igaza van. Ha nem színesebb, de változatossabb lehetne néhány helyen. A 3-ra nem lehet panaszt ejteni eddig.
szerkesztés mikor lesz??? :S
nehézségről:
valóban nem a legnehezebb fokozaton kell tolni.
én a normálra belőtt szinten vittem először(eddig egyszer) végig single-be.
talán két rész ha volt, ahol 2-3x feküdtem amúgy semmi.
Te kevered szezont a fazonnal...
"Nem véletlen hogy szinte az összes csúcs grafikájú játék egy tónusra épül"
Ezt te se gondolod komolyan?? Az hogy háborús, világvége hangulatú játékok ilyen színvilággal rendelkeznek az alap, CoD WW, GoW stb.
Aztán van aki szereti kontrasztos stuffokat, amiknek jól is áll, és kell is a szín, de más is a mondanivalójuk pl UC, vagy Crysis, TR Underworld.
Ez nem izlés kérdése, persze van aki olyan hülye hogy nem tud angolul, és leteszi gammát 60% mer nem tudja végig tolni, persze őket megértem hogy miért keresik a választ arra hogy miért nem színes egy porig rombolt, világvége előtt álló bolygó....
Én pedig nem azt mondom hogy alakuljon át a GoW színparádévá, bár én jobban szeretem az UC stílusú játékokat, de még szürke-komor helyszínekbe is lehet fantáziát vinni, lásd Killzone 2.
De mindegy, ezt csak én látom így, és nem akarom semmilyen szinten fikázni a játékot, mert az emberek nagy többségének tetszik, és ez a lényeg, másrészt meg ugye ízléssel nem nagyon lehet vitatkozni.
Nem tamaguchi lemezekre kell kiírni játékot.....
Amúgy egy esetben tényleg beszaggat a játék ez pedig a füst, érdekes akkor is csak a karakterek mozognak szaggatottan. Ajáték meg fixen futott 60fps-ben.
Amúgy kíváncsi leszek arra Lancer-elődre, hogyan fogja a szuronnyal a kivégző mozdulatokat lenyomni kedves Marcus úr
Halálos bűn lenne! xD
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.