Újabb információk futottak be a Gears of War 3-ról

  • Írta: fojesz
  • 2010. május 5.
  • Pletyka
Link másolása
Egy orosz magazin szállította az első komolyabb Gears of War 3 előzetest, amelynek nem csak iszonyatos mennyiségű infót, hanem vadi új képeket is köszönhetünk.
Egy orosz magazin szállította az első komolyabb Gears of War 3 előzetest, amelynek nem csak iszonyatos mennyiségű infót, hanem vadi új képeket is köszönhetünk.

 

A Gears of War 3 története a második rész után játszódik, az emberek kisebb csoportokban próbálnak túlélni, Marcus és Dom például a Raven's Nest néven emlegetett repülőgép-hordozón rendezkedtek be pár száz társukkal - itt kezdődik a játék is. Prescott utólag érkezik ide, elárulja, hogy Marcus apja még mindig életben van, egyúttal megjegyzi azt is, hogy van mód az emberiség megmentésére. Majd jön a nagybetűs zúzás: a hajót megtámadják, Marcuséknak pedig meg kell védeniük a paradicsomültetvényeiket, mert kajából nincs túl sok, így ami van, arra jobb vigyázni.



Az egyik új ellenfél a Lambent lesz, a Locust-katonák egy mutálódott változata, nem mellesleg igazi keményarc, mert akár két-három COG-katonával felveszi a harcot, ha úgy adódik a helyzet, sőt fel is tudja robbantani őket, ha már elég gyengék. Az egyensúly kedvéért új fegyverek is lesznek: bemutatkozik a Pendulum Lancer, a láncfűrészes géppuska elődje, kapunk duplacsövű shotgunt és lesz egy olyan gránátvetőnk, amivel a föld alá tudjuk lőni a töltényt, hogy az alulról közelítse meg és robbantsa fel a rosszarcúakat. Gránátból háromféle is lesz: repesz-, füst- és egy felgyújtható darab, a hármat pedig kombinálhatjuk majd. A legkomolyabb erősítés pedig a Lost Planet-féle mecha lesz, golyószóróval és gránátvetővel a vállán.



Minden fegyverhez tartozni fog egy kivégző mozdulat, így a szokásos láncfűrész mellett lesz torokvágás, nyaktörés, agyvelőloccsantás, sőt a legdurvább, hogy akár lángszóróval szétpiríthatjuk a sáskákat - belülről. Slusszpoén, hogy amikor élőpajzsként vonszolunk egyet magunkkal, gránátot dobhatunk a páncélja alá, és így lökhetjük vissza a többiek közé.


Látható, hogy az új Gears of War is brutális lesz minden szempontból, viszont mindennek ára lesz. A játékon könnyítenek álítólag, miután a második részt a játékosok 60 százaléka nem vitte végig (komoly), a szebb látványért cserébe pedig a másodpercenkénti 60 képkockát sem fogják tudni tartani a fejlesztők. Viszont ez tényleg a kisebbik rossz, a képeket nézzétek meg, hogy mit kapunk ezért!

Update: CliffyB most üzent Twitteren, hogy ne higgyünk el mindent az előzetesből, mert azt rosszul fordították angolra, és elég sok benne a kamu infó. Azért a képek igaziak.
71.
71.
givi6
nagyon várom!!! AZ UTOLSÓ RÉSZ!!! bár a 60!% nem vitte végig!! :(

vagy 5x kijátszottam.....

70.
70.
Gamebr3ak3r
Szerintem az egy nehezebb volt mint a második rész.Már remegve várom a legújabb gears of wart.
69.
69.
Mortician
#46: Ne aggódj. Nem vették ki a Lancer-t, viszont nagyon jó ötlet volt beletenni a Pendulumi háború alatt rendszeresített típust. Amúgy szerintem a használatára a történet szempontjából az is egy indok lehet, hogy a COG szorult helyzetbe került és megcsappant a fegyverkészlet. Kénytelenek már a régi fegyvereket is bevetni.
68.
68.
laca009
nem tom haverokkal co-op-ban a 2-őt simán végig tóltuk... nem tom mi volt olyan nehéz.
66.
66.
Mathia$
#52: nekem ilyen nem volt, viszont a 2ben amikor nem volt feltelepítve nagyobb nyílt részeknél előfordult hogy nem ideje betölteni a textúrákat.

#64: sztem igaza van. Ha nem színesebb, de változatossabb lehetne néhány helyen. A 3-ra nem lehet panaszt ejteni eddig.
66.
66.
Mathia$
#66: 65-nek ment, nem 64-nek.







szerkesztés mikor lesz??? :S
65.
65.
iNKARNATE
#64: ja de ez marhára szubjektív, neked szinesebb kell, másnak meg esetleg még lepusztultabb, halványabb, szürkébb etc...
64.
64.
Kyuubi
#60: Pedig ez így van. Anno pl a Metal Gear Solidok is ezért tudtak olyan szépek lenni. De elég ha belegondolsz... Jóval egyszerűbb megcsinálni egy olyan játékot ahol sok az ismétlődő textúra és kevesebb a szín, és a motor is könnyebben tudja futtatni. És ha végigolvastad volna amit írtam, akkor láthattad volna hogy én se azt mondom hogy legyen a GoW színesebb, hanem hogy ne legyen ennyire egyhangú a környezet. Csak ugye egy 10-15 soros kommentet már nehéz értelmezni...
63.
63.
iNKARNATE
#43: hardcore m8, hardcore.... picsába, hogy kezdhetjük előről, insane kéne... nincs unlocker?:D
62.
62.
ChainGun112
#50: gondolom ezzel csak szúrni lehet...xD:D
61.
61.
#48: lancer a játék védjegye! xD

nehézségről:

valóban nem a legnehezebb fokozaton kell tolni.

én a normálra belőtt szinten vittem először(eddig egyszer) végig single-be.

talán két rész ha volt, ahol 2-3x feküdtem amúgy semmi.
60.
60.
dzsiádzsó
#59:

Te kevered szezont a fazonnal...

"Nem véletlen hogy szinte az összes csúcs grafikájú játék egy tónusra épül"

Ezt te se gondolod komolyan?? Az hogy háborús, világvége hangulatú játékok ilyen színvilággal rendelkeznek az alap, CoD WW, GoW stb.

Aztán van aki szereti kontrasztos stuffokat, amiknek jól is áll, és kell is a szín, de más is a mondanivalójuk pl UC, vagy Crysis, TR Underworld.

Ez nem izlés kérdése, persze van aki olyan hülye hogy nem tud angolul, és leteszi gammát 60% mer nem tudja végig tolni, persze őket megértem hogy miért keresik a választ arra hogy miért nem színes egy porig rombolt, világvége előtt álló bolygó....
59.
59.
Kyuubi
#40: Nem azért, de ez nagyon nagy baromság volt. Pont hogy kevés színnel sokkal könnyebb dolgozni. Nem véletlen hogy szinte az összes csúcs grafikájú játék egy tónusra épül, bár mindig vannak kivételek.

Én pedig nem azt mondom hogy alakuljon át a GoW színparádévá, bár én jobban szeretem az UC stílusú játékokat, de még szürke-komor helyszínekbe is lehet fantáziát vinni, lásd Killzone 2.

De mindegy, ezt csak én látom így, és nem akarom semmilyen szinten fikázni a játékot, mert az emberek nagy többségének tetszik, és ez a lényeg, másrészt meg ugye ízléssel nem nagyon lehet vitatkozni.
58.
58.
dzsiádzsó
#52:

Nem tamaguchi lemezekre kell kiírni játékot.....



Amúgy egy esetben tényleg beszaggat a játék ez pedig a füst, érdekes akkor is csak a karakterek mozognak szaggatottan. Ajáték meg fixen futott 60fps-ben.
57.
57.
a3a
Nemtom kik játszottak a 2-vel hogy nem tudták végigvinni.



Amúgy kíváncsi leszek arra Lancer-elődre, hogyan fogja a szuronnyal a kivégző mozdulatokat lenyomni kedves Marcus úr
56.
56.
Killerbee
#53: Azért mert az már majdnem WoW :D amit szintén megosztja az embereket.
55.
55.
Giga0509
#52: Én se tapasztaltam...hülyeséget beszélsz...
54.
54.
Yagami Light
Szerintem mehetett az 60 fps-en is, de valamikor előfordult, hogy leesett 25 alá is. Mondjuk az elég ritka volt, de akkor is megesett. Amúgy nem az a szaggatós játék.
53.
53.
K.G.
#52: Na én ilyet nem tapasztaltam. Érdekes., hogy a GoW mennyire megosztja az embereket.
52.
52.
demon68
eddig is beszaggatott néha 15 fps-re a játék xbox-on, még úgy is hogy fel volt telepítve hdd-re. CliffyB álmaiban volt az 60 fps.
51.
51.
hakydakillah
49. talán kivették a játékból ,mert rengetegen panaszkodtak, hogy a GOW2 online meccseinek a hangulatát megöli a sok fűrészes pöcs :-) De remélem maradt, mert a játék legjellegzetesebb fegyvere szerintem.
50.
50.
fojesz
Egyébként a Pendulum Lancer, az a szuronyos fegyver, amit Marcus tart a kezében az egészalakos képen.
49.
49.
Mathia$
#48: hogy törölték volna?

Halálos bűn lenne! xD
48.
48.
hakydakillah
47. ez igaz. De azért remélem, hogy a lancert nem törölték a játékból, mert én imádtam :-)
47.
47.
fojesz
Ezerféle módon. Például Marcus apja hozza magával. Vagy megtalálják valamilyen fegyverraktár mélyén. Ez abszolút nem attól függ az időrendi sorrendtől.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...