Az anno az adatokat tiszteletben tartó Facebook ma az egész világ számára kiszolgáltatottá teszi felhasználóit - számolt be róla Nagytestvérünk, a HWSW.
Az anno az adatokat tiszteletben tartó Facebook ma az egész világ számára kiszolgáltatottá teszi felhasználóit - számolt be róla Nagytestvérünk, a HWSW.
2004-ben a felhasználók a Facebookon még szinte teljes kontrollt gyakorolhattak az adataik felett, s mindössze hat év kellett ahhoz, hogy az egyetemi ismerkedős oldalból egy havi 500 millió látogatót tömörítő össznépi adatbányává fejlődjön. Ahogyan a szolgáltatás bővült, népszerűbbé vált, fejlődött, úgy változott Mark Zuckerberg alapító véleménye is arról, hogyan kezelendőek a felhasználók adatai. Ahogyan a magyar iWiW története során is eljött anno a pillanat, amikor az információkat üzleti célokra is kezdték használni, úgy a Facebook esetében sem meglepő, hogy az adatkezelési gyakorlat egyre inkább megváltozik.
Nemrég a HWSW is közölt egy összeállítást arról, hogyan változott hat év alatt a Facebook adatkezelési módszertana, de a világon mindenhol vezető téma volt ez a szaksajtóban. A New York Times-tól az apró blogokig mindenhol foglalkoztak ezzel, mondhatni a sajtó rátámadott a Facebookra és ízekre szedte. A felhasználók egy része is zúgolódott, lázadozni kezdett a változások miatt. A "Like" gomb bevezetése, a személyes adatok és kapcsolatok továbbosztása külső partnereknek, illetve a teljes internetes közösségnek érthető módon sokaknál kiverte a biztosítékot...
2004-ben a felhasználók a Facebookon még szinte teljes kontrollt gyakorolhattak az adataik felett, s mindössze hat év kellett ahhoz, hogy az egyetemi ismerkedős oldalból egy havi 500 millió látogatót tömörítő össznépi adatbányává fejlődjön. Ahogyan a szolgáltatás bővült, népszerűbbé vált, fejlődött, úgy változott Mark Zuckerberg alapító véleménye is arról, hogyan kezelendőek a felhasználók adatai. Ahogyan a magyar iWiW története során is eljött anno a pillanat, amikor az információkat üzleti célokra is kezdték használni, úgy a Facebook esetében sem meglepő, hogy az adatkezelési gyakorlat egyre inkább megváltozik.
Nemrég a HWSW is közölt egy összeállítást arról, hogyan változott hat év alatt a Facebook adatkezelési módszertana, de a világon mindenhol vezető téma volt ez a szaksajtóban. A New York Times-tól az apró blogokig mindenhol foglalkoztak ezzel, mondhatni a sajtó rátámadott a Facebookra és ízekre szedte. A felhasználók egy része is zúgolódott, lázadozni kezdett a változások miatt. A "Like" gomb bevezetése, a személyes adatok és kapcsolatok továbbosztása külső partnereknek, illetve a teljes internetes közösségnek érthető módon sokaknál kiverte a biztosítékot...
Na ácsi, ácsi! Várjunk má, várjunk má! Lehet, hogy elmúltam már 20, de azért essünk má neki, hogy akkor most hogy is van eh? :P Így sokan 1000 embert is ismernek, meg nem ismernek. Én 100 alatt vagyok, de jól van ez így, nem fogok részt venni egy ilyen hülye vetélkedőben.
FB-re,MySpace-re meg nem is regeltem és nem is tervezem hogy valaha is tagja leszek bármelyiknek.
Nagyon is,főleg hogy nem vagyok regisztrálva.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.