A Splinter Cell: Conviction folytatását máris fejlesztik, a project azonban átkerült az Assassin's Creed készítőihez, a Ubisoft Toronto stúdióhoz.
A Splinter Cell: Conviction folytatását már egy ideje készítik, a fejlesztés azonban átkerült Jade Raymond stúdiójához, az Assassin's Creed játékokért is felelős Ubisoft Torontóhoz.
Raymond, az Assassin's Creed játékok producere fogja irányítani az új játék fejlesztését, míg Alex Parizeau, a Splinter Cell korábbi producere szintén visszatér, ismét produceri minőségében. Jade Raymond elmondása szerint a stúdión belül teljesen átszervezik a csapatokat, és a legjobb, legtehetségesebb embereik fognak dolgozni Sam Fisher történetének folytatásán, illetve abban is reménykednek, hogy rengeteg külsős tehetség csatlakozik majd be hozzájuk az idők folyamán. A már meglévő technikai lehetőségeikben nagyon bíznak, s remélik, hogy a Conviction alapjaira építkezve valami ütőset tudnak majd alkotni.
Kéne ebből is egy állat filmet forgatni.
Nem értem miért hiszi mindenki, hogy ha van egy játéksorozat, annak minden elemének ugyanolyannak kell lennie az első résztől az utolsóig.
A Splinter Cell-ben a játékmechanizmus váltása logikusan következett a sztoriból. Ő már nem Halász Sámuel a besurranó, ő Samu aki bosszút akar állni a lányáért, és ha kell könyékig véres lesz. Ettől függetlenül a sztori megmaradt, egy ugyanolyan jó kémsztorinak.
Akinek a játék agyatlan lövölde volt, állítom hogy az az ember istenmódba játszotta végig egy száll gépfegyverrel. Én a játék során bármikor kerültem szoros gépfegyveres helyzetbe, kellő lopakodás és fedezékhasználat nélkül biztos halott voltam.
A taktikázás és az egyes kémkütyük kihasználása pedig itt jött elő a legjobban a sorozatban. Az ember rá van kényszerítve, hogy taktikázzon és ez jó.
A Grafikát illetően pedig tartom a véleményem.
A fütyülés nekem is hiányzott, a DA-ban rengeteget szórakoztam velexd
Meg megjelöltem a célpontot tökmindegy hogy ,falmögött lapultam vagy nem ,Sam felállt , áttlött az oszlopon és headshot..:S
Fütyülés
Üvegdoblás
Automata célzás kivétele (halálom ez a kijelölöm a célpontokat, és Sam lelövi helyettem, én akarok játszani, és ne a program játsszon helyettem!)
1280 high minden ,2x.-es AA ,és 2x.-es MsAA
Abban viszont egyetértek, hogy több régi játékmenetbeli elem kell. Oké, hogy ez most egy vérengzős bosszúsztori volt, és hogy sok újitás van benne ami nagyon pöpec, de ezeket lehetne keverni a régi lopakodással és behatolós kémkedéssel és bumm kész az ütős alap.
Amit én nagyon várok, hogy végre kiderüljön mi vagy ki az a M betűs szervezet, aki keverte a barna trutyit a convitionben:D
Hullacipelés
Több lopakodást
Legalább Double Agent Grafika ,mert ez messzevolt tőle.
hosszabb játékmenet
Zártörést hozzák vissza
Gépeken újra lehessen ,leveleket olvasgatni
Több kütyüvel kapcsolatos feladat.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.