A Nintendo marketingfőnöke elmondta a Kotakunak, hogy a vállalat ugyan nem ellenzi az elért eredmények utáni jutalmazást, de szerintük egy játék szabad felfedezése sokkal életbevágóbb:
"Mi nem ellenezzük az achievementeket, ám amikor a Nintendo designereivel játékokat tervezünk, nem célunk elmondani hogyan kell játszani egy játékot, annak érdekében, hogy valamiféle mítikus jutalmat kapjunk" - mondta Trinen. "Alapjában véve egy játék tevezésénél nem az a fő cél, hogy feltárja magát a játékosok előtt, rontva ezzel a felfedezés örömét."
Elmondása szerint a Nintendo játékai is sokat fejlődtek az elmúlt évek során, például, ha jól teljesítünk egy adott játékban, akkor úgyis valamiféle jutalomban, vagy váratlan meglepetésben részesülünk. Ugyan nincs meghatározva, hogy ölj meg ennyi és ennyi ellenséget, vagy használd ezt a fegyvert, és akkor megkapod a rég áhított acsit, de a jó eredményért való kárpótlás természetesen náluk sem marad el.
"Meglátásom szerint valóban ösztönözni kell mindenkit a fefedezésre."
Ha egy tárgyra rálelünk, biztosan kapunk érte pontot, amitől sokkal jobban érezzük magunkat, mint egy lélektelen acsitól. A Nintendo szerint ez a fajta elgondolás sokkalta meggyőzőbb.
En pl.szeretem az acsis-trofeas rendszert.Az,hogy 3DS-bol kimarad az engem q..ra nem izgat.Eddig sem volt a NINTENDO-al tudtom szerint(vagy tevedek?...lehet)de engemet akkor sem erdekel.
Ez csak saját vélemény:)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.