A Dead Space-sorozat azért is jelentős vállalkozás, mivel a fejlesztők nem érik be sima konverziókkal, minden platformon szeretnének egyedi spin-offot letenni az asztalra és természetesen arra is hajlandóságot mutatnak, hogy a Sony új kézikonzolját is meghódítsák.
Amikor a CVG munkatársa arról érdeklődött Ian Milham művészeti vezetőtől, hogy a Dead Space-frencsájz a Sony NGP-jére költözhet-e, az úriember így válaszolt:
"Abszolút érdekeltek vagyunk abban, hogy a jövőben a Dead Space 2 más platformokra is megjelenjen. Azonban fontos számunkra az, hogy nem sima portokkal dobálózunk. Nem kopott konverziókat szeretnénk már platformokra elhozni. Amikor megcsináltuk a Dead Space: Extractiont, akkor a minőségre törekedtünk és a Wii erősségeinek kihasználására, hasonlóan a filmekhez és a képregényekhez."
Milham szerint a jó munka kulcsa az, hogy ki tudják használni minden médium jellegzetességeit, így építve tovább a sorozatot.
"Amikor az NGP-re, vagy bármely más jövőbeli platformra el szeretnénk hozni a játékot, azt szeretném, ha hozzátennénk valamit, ami kihasználja a platform erősségeit, nem pedig csak egy gyenge porttal súlyosbítani a helyzetet."
Milyen jól látja Milham úr, olykor a nyereségvágy felett a kritikai érdemek mindennél fontosabbak.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.