A zseniális Grim Fandango, a Psychonauts és a Brutal Legend szellemi atyja, Tim Schafer a CVG-nek adott interjújában kifejtette, hogy miért nevetünk mostanában kevesebbet a videójátékokon - az úriember szerint az ok a fejlesztők bátortalanságában rejlik:
"Egy csomó vicces ember van a játékiparban, akik úgy gondolják, hogy képesek poénos dolgokra, aztán mégis ezt mondják maguknak: 'Nem, ezt nem tehetem meg, ki kell vágnom, mert lehet, hogy valakit zavarni fog'. Azt hiszem, ha a fejlesztők kevesebbet cenzúráznák magukat, sokkal több vicces dolog lenne kint".
Az örökké bohém Schafer hozzátette, hogy a "meglepetés ereje" létfontosságú a stúdióknál, ha meg akarják nevettetni a játékosokat. Ő az egyik utolsó azok közül, akik még értenek ehhez, és nem ráeröltetik a gamerre a jókedvet. Csupán szívből kell jönnie, és legyen elég merész, valamint bevállalós.
Schafer következő játéka, a matrjoska babák világába elkalauzoló Stacking a héten fog megjelenni XBLA-n és PSN-en - a PS Plus felhasználói ingyen megkapják majd.
Nagyon érdekes és viszonylag igaz vélemény. Régebben legalábbis úgy volt, de az utóbbi idő rácáfolni látszik: LBP 2, a kalandjátékok hosszú sora. Ezek mind viccesek. Persze jobb lenne több AAA játéknál látni a humort, de egy Stacking letölthető változatban is óriási lesz. :D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.