Már másodjára kezdtek neki az alapoktól a méltán népszerű noir shooternek, úgy látszik a munka teljes erőbedobást kíván meg a rögös talajon: a Rockstar négy stúdiója is azért nem kímél vért és verejtéket, hogy a lehető legjobb Max Payne 3 szülessen meg.
Nyolc évvel járunk a Max Payne 2 történései után. Antihősünk, miután kilépett a New York-i rendőrségtől, Dél-Amerikában telepedett le, hogy Sao Pauloban személy- és vagyonvédelmi vállalkozásba kezdjen. Néhány képen ugyan van haja Maxnek, ám a jelen korban, már kopaszon, túlsúlyosan éli az életét, miközben bűzlik a piától. Személtetni szeretnék, hogy hősünk voltaképen nem egy hős, hanem csak egy végrehajtó ebben a koszos és rendezetlen világban.
A bullet time segítségével ismét számtalan alkalmunk lesz arra, hogy felvegyük a kesztyűt a túlerőben támadó gazfickók ellen. A vizualitás az egyetlen szépség, amely rányomja a bélyegét a játékra. A Red Dead Redemptiont is mozgató engine meghökkentő részletességgel tárja elénk az akciót: üvegek törnek össze, patakzik a vér, berendezési tárgyak mennek ripityára - de lelassítva még inkább kitűnnek a durva fizikai elemek, ezért ismét a NaturalMotion és az Euphoria fizikai motor felel. Ez sokkal inkább természetesebb, mintha Max egyszerű rongybabaként esne össze. A hatás sokkal meggyőzőbb lesz, mint eddig, és pont ez a cél a munkálatok során.
Jó hír, hogy Max Payne eredeti szinkronhangja, James McCafferty szólaltatja meg detektívünket, sőt a motion capture munkafázisból is teljesen kivette a részét.
Rob Nelson, művészeti igazgató elmondta, a 2001-es első Max Payne óta mind a játékok, mind pedig a közönség egyre kifinomultabb lett. A játékosok teljeskörű moziélményt várnak még akkor is, ha a főszerep a lövöldözésé lesz. Habár teljesen lineáris lesz a Max Payne 3, állandó meglepetésekben lesz részünk, és új utakon keresztül szórakoztat majd a játék. Az egyéni stílus fontos, és az is, hogy a környezet változatos legyen, figyelembe véve azt, hogy a játékosok hogyan szeretnék azt irányítani. Ezt mindenképpen szem előtt tartják a Rockstarnál.
Egy csomó figyelmet fordítanak a mesterséges intelligencia reakcióira is. A golyók erejét megérzik a rosszfiúk. Minden karater továbbfejlődött a realizmus felé. Az irányítás is csak a játékosokért van, minden egyes akció olyan lesz, mintha egy filmben lennénk.
Egyelőre legyen elég ennyi, maradjon még infó a hamarosan érkező előzetesünknek is!
a 3 nem kell oda, mert csak egyetlen mp3 lesz, abból nem lehet legjobb se legrosszabb... az csak úgy lesz.
PS: bocs, hogy kötekedek.
Ezek szerint a mai "kifinomult" közönségnek egy 4-5 órás túlcsicsázott csőlövöldére van szüksége amin egyszer végigrohan aztán porosodhat a polcon. Baromira tetszik hogy a piackutatók 13-14 éves hájas amerikai pujákat kérdeznek meg:
-Na kisfiam milyen játékkal játszanál szívesen?
-Há' olyannal aminek jó a grafikája meg amiben lőnek meg robban és bumm bumm-oznak benne......
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.