Korábban Tim Willits, a RAGE kreatív igazgatója azt nyilatkozta, hogy azért van szükség két DVD-re, mert a játék elég hosszú, s csak így fér el. PS3-on nincs különösebb baj, ott egyetlen Blu-Ray lemez is elég az adathalmaz tárolására. Nos, a RAGE játékidejéből kiindulva mégsem azért kell a dupla korong, mert túl tartalmas szórakozásnak bizonyul.
Willits az OXM-nek adott interjújában elmondta, hogy a kampány teljesítéséhez mindösszesen 15 órára lesz szükségünk. Ez egy FPS-re nézve bizony hízelgő adat, ám egy poszt-apokaliptikus, nyílt világú játékhoz mérten viszonylag kevés. Ha igazságosak szeretnénk lenni, a hasonló témaválasztású Fallout 3 mellékküldetések nélkül is 20 óra hosszan tartott - vajon a RAGE játékideje mellékelfoglaltságokkal együtt képes lesz megtoldani a fenti számot?
A témaválasztást és stílust tekintve a RAGE rövid játéknak mondható, akik viszont - nagyon rosszul - csak a lövöldét látják benne, nem fognak csalódni.
Nem azt mondom hogy ez a játék lesz az istnekirály de a látvánnyal sztem nagyon nincs baj, és minden más csak azon fog múlni, hogy az RPG vonalat milyen téren tudja az id belerakni ... én szurkolok hogy jó játék legyen látok benne potenciált és kezdenek kicsit unalmassá válni az MW koppintások
A fallout 3-at sikerült 73 óráig játszanom és szerintem mindent sikerült benne megszereznem.
Nekem mondjuk hiánypótló lesz, mert a Falloutot nagyon hamar meguntam, az állandó lőszer keresgélés és nem történik semmi, de órákat sétálok a semmi közepén, aztán küldetések miatti ide-oda rohangálás (megint gyalog) csak azért, hogy megmondjam, hogy kinyírtam a célszemélyt nagyon fel tudott húzni. A wats teljes használhatatlansága (most vagy szerepjáték, vagy Shooter), de shooterként szar a célzás (és iszonyatos a szórás), watts-al meg halálra unom magam mire meghal az összes támadó.
A borderlands, meg egyszerűen minden porcikájában taszított. Brrrr. Csak rá gondolok és kiráz a hideg!
Szóval bizakodva nézek a Rage elé és 15 óra az pont jó lesz, csak ebből ne 14 legyen fizika mentes motorcsónak verseny, mert a videókból az már látszik, hogy a fizikát még köszönő viszonyban sem ismeri :( De ettől még lehet jó lövölde főleg ha a küldetések közt lehet menni járgánnyal is.
Crysis-nak sincs valami nagy története mellesleg (ha az egyről és kiegről beszélsz), ha megnézed akkor semmivel se több mint ez.
Az összelopkodás rész meg kiderül még. Ha jól csinálták akkor nem érdekel, ha meg rosszul akkor mínuszpont jár majd érte.
Sztoriról még annyit, hogy a föld alatt Vaultokat építettek az emberek, és ott éldegélnek, majd egy bátor hős elhatározza, hogy rendet rak a felszínen... Persze a felszín tele van csúnya gonosz Buggys banditákkal, amelyek a Borderlandsből szöktek ki, és vannak természetesen még csúnya mutánsok is, akik egy ZS kategóriás filmből származnak. Ja, és természetesen van egy főgonosz bácsi is, aki valami gonoszságon töri a fejét, és meg kell állítanunk. Na és a S.T.A.L.K.E.R.ből jól ismert, elrejtett "relikviák" is várják, hogy felfedezzük őket.
Most komolyan, ez mitől több, mint egy CoD? Tisztán látszik, hogy az egész csak össze van lopva innen-onnan, mondhatni az egész játék célja az, hogy megmutassa, milyen kemény grafikus motort raktak össze az IDnél. És inkább EZ a techdemó, nem pedig a Crysis..
csak felek neh tulzott Fallout erzese legyen mert nem hiaba RAGE es nem hiaba vartunk ra eveket :D
Netsu: Már az eddigi videókból is kiderült, hogy ez sokkal több mint egy "egyszerű lövölde". Történetről, azon kívül, hogy meteorkatasztrófa után játszódik az egész, nem tudni semmit. A játékmenetet meg nem kellene megítélni addig még egy fél órácskát le nem ültél a game elé, hagyjuk már az ilyen hozzászólásokat légy szíves...
Miért is annyira rosszul? Miért más ez, mint egy egyszerű lövölde?... Sablonos történet, sablonos környezet, összelopott játékmenet... A Call of Duty is hasonló vonalakra épít, és azt sem mondja senki sem többnek, mint egy lövölde..
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.