Kudo Tsunoda, a Microsoft Game Studios fejese és a Kinect mögött álló kreatív elme arról beszélt, mekkora hatása volt a marketingeseknek az egész Kinect-élmény megteremtésére. Nos, úgy tűnik, hogy eléggé nagy, nélkülük ugyanis valószínűleg nem jöhetett volna létre a cucc.
Ehhez persze hozzá kell tenni, hogy a fejlesztők általában utálják a marketingeseket és fordítva, ebben az esetben azonban más volt a helyzet: "Fejlesztőként éveket töltöttünk azzal. hogy hardcore játékokat készítsünk, ahol a vér frankón fröccsen ki valakinek az arcából. Tudtuk, hogy tervezzünk meg dolgokat, hogyan oldjunk meg dolgokat, és hogyan legyen tökös a végeredmény."
Tsudona szerint azonban a Kinect esetében egészen más volt a helyzet. Itt nem arra koncentráltak, amit ők szeretnének, s amiben már sok-sok év tapasztalatuk volt, hanem elkezdtek információkat gyűjteni arról, mit is szeretnének az emberek. S amikor egy nagy rakás bejövő adat alapján határozzák meg, hogy mit is kellene fejleszteni, nos, akkor Tsunoda szerint is szinte eltűnnek már a határok a fejlesztők és a marketingesek között.
"Hálás vagyok a marketingeseinknek. Nem csak elénk dobtak egy nagy rakás adatot, hanem segítettek ötletelni azzal kapcsolatban, hogy mit is akarnak a vásárlóink" - fejezte be Kudo Tsunoda.
Nem, nem arról van szó, hogy a Kinectet és a marketingeseket együtt fejlesztették volna, hanem arról, hogy a marketingeseknek komoly szerepe volt a Kinect kialakításában és a Kinect-játékokban. És akkor még csodálkozunk, hogy nincsenek igazi hardcore anyagok, mi?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.