A Batman: Arkham City technikai igazgatója nem hitte el, amikor a játéktervezők azt kérték tőle, hogy Arkham városa teljesen szabadon bejárható legyen, ráadásul mindenféle töltőképernyők nélkül. Amihez persze tudni kell, hogy a felfedezhető terület körülbeül ötször akkora, mint a teljes Arkham Asylum volt.
Dax Ginn, a Rocksteady marketingese szerint végülis egy különleges streamelős technikával sikerült elérni, hogy az előző rész szűk folyosói után egy teljesen szabadon bejárható világot hozzanak létre, ami már az első perctől kezdve nyitott a játékosok számára. Mindez ráadásul fontos része a hangulatnak is: "Ez hozzá tartozik ahhoz az érzelmi állapothoz, amit az Arkham Cityben át akarunk adni a játékosoknak: Te vagy Batman, és azt csinálsz, amit csak akarsz. Ez egy különös érzést ad majd, ami az Arkham Asylumban nem volt meg, hiszen az egy szűk, lineáris és erősen sztoriközpontú anyag volt."
A készítők ezen kívül beszéltek még a multiplayerről, pontosabban annak hiányáról. Elmondásuk szerint nem sok értelme lett volna a dolognak egy olyan játék esetében, ami ennyire egy karakter köré épül fel, így inkább az egyjátékos élményekre koncentrálnak. Ettől függetlenül egyáltalán nem zárták ki, hogy a Rocksteady egyik jövőbeli játékában majd megmutatják nekünk, hogy értenek a multihoz is.
Az Arkham City vezető programozója elsőre megrettent a játéktervezők kérésétől: az új Batman-játék teljes városának nyitottnak és töltéstől mentesnek kell lennie már az első pillanattól fogva. Miután emberünk magához tért a több napi kóma után, nekilátott, s úgy tűnik, hogy sikerült a feladat.
Élltalában a sandboxos cimeknél nehezebb egy konkrét storyt összerakni..
ez csak egy a sok lehetőség közül.
Szerintem egy játék vagy csak multi legyen, vagy csak single és kész. Akkor nem kell két felé figyelniük a fejlesztőknek egyszerre és 100%-osan tudnak a lényegre koncentrálni ;-)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.