A Microsoft egy új, teljesen saját fejlesztőstúdiót alapított Vancouverben, Kanadában, melynek a feladata úgy tűnik, hogy eléggé hangzatos: ki kell tágítaniuk a játékvilág már bizonyított és a még felderítetlen határait, és bebizonyítani, hogy mi lehetséges a Microsoft konzolján a Kinect használatával.
Később aztán az egyik fejlesztő, Shawn Woods, önéletrajzából megtudtuk, hogy a stúdiót eredetileg mikrotranzakciós közösségi játékok készítésével bízták meg, később azonban gyorsan változott a terv, s most egy AAA-kategóriás hardcore shootert készítenek Kinectre.
Becsléseink szerint a stúdió csak pár hónapja működik, ennek ellenére az első bejelentésre valószínűleg már az E3-on számíthatunk. Elképzelhető tehát, hogy a Microsoft megunta a külsős stúdiókra való várakozást, s inkább úgy döntött, ő maga készíti el a Kinect első igazán keményvonalas játékát. Persze még mindig ott kering a levegőben a Gears of War Kinect lehetősége - reméljük erről is hallhatunk valamit még idén.
Most, hogy az előző hírünkben megjegyeztük, hogy az Egyesült Államok igyekszik megakadályozni, hogy a játékfejlesztők Kanadába költözzenek, itt a következő hírünk: a Microsoft új fejlesztőcsapatot létesített Kanadában, akiknek feladata egy hardcore kinectes lövölde elkészítése lesz.
Mert úgy azért sokkal jobb lődözni ^^
Ilyen Ikaruga-szerű bullet-hell dologra kéne gondolni, hogy amikor felemeled a karjaid tüzelsz mondjuk az extra-rakétákkal?
Vagy FPS? Tartod a levegőben a kezed mintha stukit fognál??
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.