A FIFA 12 szeptember 30-án jelenik meg Európában, a játék PC, PlayStation 3, Xbox 360, PlayStation 2, PSP, Wii, 3DS és iOS platformokon fogja tiszteletét tenni. Érdekesség, hogy az inkább amerikai foci rajongó Egyesült Államok már szeptember 27-én játszhat a FIFA "Soccer" 12-vel.
A dátumbejelentés mellé egy másik örvendetes hír is érkezett az EA Sportstól, nevezetesen az, hogy a játék PC-s verziója teljesen megegyezik majd a PS3-as és Xbox 360-as játékokkal - ez ugye főleg a számítógépes kollégáknak fontos, akik évek óta nem kaptak olyan FIFA-t, ami egyáltalán egy lapon lett volna említhető a konzolos változatokkal.
Mindez azt is jelenti, hogy a korábbi hírekkel ellentétben mindegyik platformon támogatott lesz az új Impact Engine, ráadásul a PC-s játékosok némi fizikai és más, a konzolos játékokban már látott technikai javulásnak is örülhetnek. Az új részre az EA Sports belenyúlt a cselezésbe, a védekezésbe, frissítette a karriermódot, és a játékkal együtt indul majd el az új online, közösségi szolgáltatása, a Football Club is.
Az Impact Engine-ről fent láthattok egy új fejlesztői naplót.
Először nézd végig még egyszer a videót és meglátod, hogy az a rész a FIFA 11-ből van és azt szemlélteti, hogy ezt a hibát a 12-ben az Impact Engine-nel már kiküszöbölik.
Üdv.
Csak sajna a szavak, a megjelenésig csak szavak...
Elvileg az sem pletyka volt, hanem hivatalos információ, vagy tévedek?
Ja és ha jól emlékszem tavaly is pont ugyan ezt mondták a FIFA 11-ről, hogy 100%-ig megegyezik a konzolos verziókkal, bár én nem tudom így van-e, csak PC-n játszom. Ezek szerint az nem egyezett meg?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.