A Mass Effect producere, Jesse Houston beszélt arról, hogy milyen hibákat követtek el a múltban a Mass Effecttel kapcsolatban, s példaként rögtön a fegyverek és a páncélzat testreszabhatóságát hozta fel. Ezzel kapcsolatban például renteget visszajelzést kaptak az első rész után, sokan ugyanis túl nehézkesnek találták a dolgot. A fejlesztők ezért a folytatásra teljesen kivették a dolgot, amire még több reakció érkezett.
Úgyhogy mindez a Mass Effect 3-ban jelentősen átdolgozva kerül majd vissza. Ezen kívül Houston szerint sok játékos közelharci lehetőségeket akart: "Rengetegen jelezték, hogy bele szeretnének menni az ellenfél arcába, de ehhez nem voltak meg eddig az eszközeik" - éppen ezért a Bioware beépíti a folytatásba az Omniblade néven futó közelharci fegyvert.
A történet szempontjából már az első két rész is komoly lecke volt, Houston szerint azonban a Dragon Age 2 hibáiból tanultak a legtöbbet, aminek történetvezetése sok kritikát kapott a sajtótól és a játékosoktól egyaránt. S mivel a trilógia záró epizódjáról van szó, ez az egyik legfontosabb rész, aminek nagyon nagy figyelmet szentelnek.
A Bioware egyik komoly fegyverténye, hogy egyszerre több csapatuk dolgozik több, igazi csúcskategóriás szerepjátékon. Így ha valamelyik brigád elront valamit, abból a többiek tudnak tanulni, és fordítva. A Mass Effect producere elmondta, nem fogják újra elkövetni a múlt hibáit.
En bevallom oszinten: Szivbol gyuloltem az inventory-t az ME1ben. Egyszeruen idegesitett hogy 150es limit volt. Tovabba az egyik kuldetesnel meg is szivtam mivel az altato bomba nem fert be a teli inventory-ba es eltunt. Tehat le kellett meszarolnom mindenkit mivel nem volt kedvem ujra tolteni. Az upgrade-s meg enyhen primitiv volt: Ez +5 az +7 akkor csereljuk ki. Semmi merlegeles nem volt benne. Ez az ellenfel szintetikus, akkor megint csereljunk. En bizony csak akkor voltam hajlando cserelni ha nem tudtam megolni az ellenfelet. Pedig en szeretem az RPG-t, de egyszeruen az ilyen akcio-RPG ben szerintem nem szerencses ha az ember az ido felet egy gyengen tervezett menuben tolti.
Az ME2 akkor mar inkabb szimpatikusabb volt ebbol a szempontbol. Szamomra az ME1 nem az inventory-ja miatt, hanem ellenere volt egy zsenialis jatek, es a orultem hogy elvetettek ezt a gyenge elemet. Szamomra ami a Mass Effectet a generacio egyik legjobb jatekava teszi az a conversation-tree mely egyszeruen zsenialis es nem a lovoldozes (mely eleg kozepszeru izgalmas kepessegekkel) az inventory meg vegkepp nem...
Egyebkent en nem rettegek a sok targytol, csak szerintem ez nem Diablo vagy Borderlands tehat folosleges belerakni 1000 targyat melybol jo ha 10 hasznalhato. Pl ano a Baldur's Gate-ben nem zavart mivel ott tenyleg nagyon egyszeru volt valogatni hogy mi kell es mi nem (pl jatek kozepetol csak a dragabb verteket es varazs felszerelest vettem csak fel) es ott tenyleg elveztem hogy rendet kellett az inventoryban rakni. Vagy legalabb csinaljanak egy menu-t hogyha a feszedett targy XY-nal gyengebb akkor automatikusan adja el vagy omni gel-e valtoztassa.
Amúgy az igazán jó páncélokat és fegyvereket én sosem találtam, hanem mindig vásároltam (fantom cuccot nem is lehet azt hiszem találni, csak venni, legalábbis nem rémlik, hogy valaha találtam volna ?!). Amit sosem vettem a kiegészítések, mert azok irreálisan drágák voltak, de a többi cucc többnyire inkább vásárolt jóféle árú volt. (Ahhoz meg ügye pénz kell, ami akkor van, ha mindent eladsz. :)
Az a baj, hogy akik nem szeretnek tárgyakkal szöszmötölni és csak a TPS-t látják benne (fejlődés, képességek, tárgyak nélkül, mondjuk egy cod-ot :), na nekik tök felesleges az egész, nekem viszont csonka a cucc... Ez van akkor, ha két csoport közé próbálják belőni a játékot, valamelyik banda mindig nyüszíteni fog... :)))
Nem tom mi nem világos ezen
Szóval nagyon gáz ha valaki ezzel nem bírt. Tény és való, nem egy COD szintű cucc, de aki azt várta tőle annak el kellene gondolkodni, hogy lehet, nem ezzel kellene játszania. Elég ha megveszi, felrakja a polcra dísznek, hogy a Bioware is megkapja a megérdemelt részesedését... :)))
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.