A Resident Evil: The Mercenaries 3D egy arcade lövölde, amelyben a játékosok a folyamatos előrehaladásukkal újabb és újabb extrákat nyithatnak meg - sztori gyakorlatilag nincsen, éppen ezért is rombolja erősen a játékélményt, ha valaki úgy jut hozzá a játékhoz, hogy előtte már valaki a feloldott minden lehetséges érdekességet.
A The Mercenaries 3D mentéseit, eredményeit ugyanis nem lehet törölni. A Capcom először alkalmazta ezt a "fícsört", s bár tagadja, a lépés egyértelműen a használt játékokkal való kereskedés ellen születhetett, nem véletlen, hogy egyik-másik áruház, azonnal lehúzta a kölcsönözhető és elcserélhető játékok listájáról az új 3DS-címet.
A Capcom Unity interjújában mindenesetre a cég alelnöke, Christian Svensson megerősítette: a felháborodás következtében ilyen többé nem fog előfordulni, bár ő továbbra is összeesküvés-elméletnek tartja a használt játékokkal való összefüggés felemlegetését.
Az megint más kérdés, hogy a Capcom azóta sem árulta el, hogy mégis mi célja volt az újdonság bevezetésével.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.