A témában egyébként Christian Elverdam, a játékmenetért felelős fejlesztő nyilatkozott, aki elmondta, hogy a hat év java része azzal telt, hogy kitalálják: milyen technológiára lesz szükség a következő Hitmanben, s arra, hogy ezt azután házilag megvalósítsák: "Fel kellett építenünk az egészet a nulláról. Megnéztük a korábbi részeket, és azt kérdeztük magunktól: mik a Hitman legfontosabb területei, s hogyan tudnánk javítani azokon?"
Elverdam szerint a legfontosabb rész egyébként a mesterséges intelligencia, ami most sokkal életszerűbb lesz, és egészen emberszerű reakciókat produkál majd. Erre láttunk példát az E3-as demóban is: a 47-es ügynök rendőrnek öltözve bemegy egy hippi tanyára, s tekintve, hogy ők nem igazán foglalkoznak a rendőrökkel, csak annyit mondanak neki, hogy húzzon el. Ha ugyanide egy rendes öltözékben mész be, akkor rögtön barátságosan kezelnek téged.
De ugyanez a helyzet, ha esetleg belekötsz egy rendőrbe: nem az lesz az első reakciójuk, hogy előveszik a fegyvert, és ledurrantanak, főleg akkor, ha előtte nem látták, hogy milyen rosszaságokat csináltál.
Biztos sokakban felmerült már a kérdés, hogy vajon miért nem volt hat évig új Hitman-játék. A sorozat sikeres volt, biztos vették volna a népek, szóval, akkor miért nem erőltették a srácok? Nos, úgy tűnik, hogy a saját technológia kifejlesztéséhez egy kicsit több időre volt szükség, mint gondolták.
de csak nem csinálnak belőle Call of dutyit...me akk kiszaladok a világból!
Egyik részben, (tán a 3-ban) volt egy Magyar pálya...egy kastély...poén volt hogy Magyarul vakernak a karakterek, beszélgetnek...stb...havernál toltuk, és mikor be akartunk menni, az őrök megállítottak, és Magyarul közölték velünk, hogy a táskát nem vihetjük be...xD
Majdnem magunk alá csináltunk...:)
Remélem hasonló finomságok lesznek még. :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.