A kérdés egyébként pontosan a Fallout: New Vegas miatt merült fel: míg a harmadik részt a Bethesda készítette, addig a New Vegast már kiadták bérmunkába az Obsidian Entertainmentnek. Így a témát nekiszegezték a mostanában igen beszédes kedvében járó Bethasda-főnöknek, Todd Howardnak.
"Egyelőre nem tudom, szeretünk mindent lépésről lépésre csinálni. A New Vegas ebből a szempontból egy egyedi eset volt: kiadóként szerettünk volna valamit csinálni az Obsidiannal közösen, s azt is tudtuk, hogy nekünk a Fallout után az Elder Scrolls jön, nekik pedig éppen volt egy szabad csapatuk" - mondta Howard.
Persze azt is hozzátette, hogy az Obsidiannak már van tapasztalata a Fallout-univerzummal, hiszen többen is dolgoztak az eredeti két részen, még a Black Isle berkein belül. Ezen kívül a Bethesda nagyfőnöke szerint az ötletük is ütős volt, így belementek a dologba. Az Elder Scrollsszal kapcsolatban azonban más a helyzet, hiszen azon más még nem dolgozott: "Szóval nem zárom ki a külsős fejlesztő lehetőségét, de mint általában mindent, ezt is inkább megpróbáljuk házon belül tartani" - fejezbe be Howard.
Legalábbis a Bethesda nem zárja ki, hogy a jövőben rajtuk kívül más is fejleszthet majd Elder Scrolls-játékot, ahogy láttuk azt a Fallout 3 és a Fallout: New Vegas viszonylatában. Persze azért az Elder Scrolls mégiscsak a Bethesda saját gyermeke, így igyekeznek vigyázni rá.
Amúgy nyilván kapni fog, a következő TES már új generációs konzolokra jön, és kizárt hogy szimplán a Bethesda önerőből összehozza hatályos időn belül, majd valaki csinálja a pálya ezen azon részeit és így tovább, de magot mindig megtartják majd.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.