A Sniper: Ghost Warrior tipikusan olyan játék volt, amiről sosem gondoltuk volna, hogy egyszer még viszi valamire: bizonyos tekintetben éppen megütötte az elvárt szintet, de a City Interactive többi játékához képest viszonylag jól sikerült, ami az eladásokon is érződött. Nem is kellett több a készítőknek...
A játék eredetileg PC-re és Xbox 360-ra jelent meg, ebből a két verzióból pedig több mint 1 millió példányt kelt el, ami nem rossz teljesítmény. A City Interactive a sikeren felbuzdulva nemcsak a PS3-as változat fejlesztésének vágott neki, bejelentette a folytatást is, sőt nagy mellénnyel licencet vett a harmadik generációs Unreal Engine-re, hogy aztán félretegye a később megvásárolt CryEngine 3 kedvéért - ez utóbbi dübörög most a Sniper: Ghost Warrior 2 alatt.
A játék már egyszerre készül mindhárom fő platformra, megjelenése jövő tavasszal várható. Köszi, menjapipaba!
Ami a játékot illeti, azért nem várok tényleg annyit tőle mint a hamarosan megjelenő Battlefield 3-től. :D De csak jobb lesz mint az első része, legalábbis grafikailag az már biztos. :) Az első SGW-ban még az nem tetszett amikor, nem mesterlövész puskával kellett rohangálni hanem egy M4A1-et nyomtak a kezébe. Remélem ebben a részben már végig a mesterlövész missziókon lesz a legtöbb hangsúly.
Ha nem lesz rosszabb mint amilyen az első volt, jöhet! Márpedig szerintem jobb lesz!!!
U.i: az Activision és az EA kiadó cégek (AKA pézéhes g*cik), nem fejlesztők... mondjuk az EA néhanapján fejleszt játékokat is.... Na m1.
Az AK-t soha, sehol senki nem hívja, becézi Kalash-nak. Ráadásul a magyar írásmód szerint nincs is benne "h" betű (csak az angol szerint, de épp te voltál aki felróttad az angol kifejezések használatát) És a katonai zsargonban olyan, hogy rohampuska nincs. Magyarul ezt gépkarabélynak hívjuk, puskát a katonai alakulatok kétfélét használnak: géppuskát, de az megint egy teljesen más kategória és mesterlövész puskát. A kettő közt viszonylag nagyobb átjárás van, mert amíg a gépkarabélyba nem lehet betölteni a géppuska lőszert, addig a mesterlövész puskába jó eséllyel igen (jó példa erre a Dragunov és a PKM). Szóval olyat állítani, hogy a gépkarabély puska lőszert használ kissé meredek...
És ami a játékot illeti: te mégis hány filmben láttál eddig gerillákat, katonákat, zsoldosokat géppisztollyal járőrözni? Ugye hogy egyet sem. Miért? Mert a géppisztoly elsődleges felhasználása az épületharcászat és a személyvédelem, na meg a drive by lövöldözés a South Central-ban. Ahol előre láthatólag 100 méternél messzebbre is kell lőni, ott az ilyeneket már elő sem veszik. Szóval ezért nem értem, hogy miért kezdtél el az MP7-tel jönni.
Egyébként az MP7-es is megállja a nevét hosszabb távon is. Bár csak red-dot-ot vagy reflexirányzékot szerelnek rá.
Viszont ilyen távra pontosan lőni vele gyakorlatilag lehetetlen, már csupán a viszonylag rövid csőből adódó szóráskör is túl nagy ekkora távon, a többi együtthatóról nem is beszélve (lövedék ballisztikai tulajdonságai, időjárás, fegyver állapota, stb).
Az AK63 pásztázott lőtávja 350 méter, az irányzéka 1000 méterig szól, de aki 500 méter felett eltalál vele egy célt, az már kiemelkedően jó lövésznek számít. Az MP7 ilyen irányú adatait nem tudom, de mivel az SMG-ket kifejezetten közelharci szituációkra alakították ki, így gyanítom minden távolsággal kapcsolatos dologban kisebb értékeket ér el, ezért is mondtam, hogy az rossz példa volt.
#47: ezzel csak az a gond, hogy a patch is fel lett törve, így nem csak az eredetire lehet felrakni. Amúgy volt a Steam-en 1200 Ft? Arról sikeresen lecsúsztam :(
kebi90: Nagy fegyvertudor lehetsz ha nem tudsz megkülönböztetni egy smg-t egy assault rifle-től...
Magyarul sztem ez már csak a nevében a régi city interactive:)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.