A Kojima Productions szeret kérkedni a vadonatúj játékmotorjával, mely a Fox Engine névre hallgat. Lefotózott egy irodát, majd ugyanezt a helyiséget elkészítette renderelt formában. A hasonlóság megdöbbentő, ám tegyük hozzá, egy szögletes iroda elég puritán ahhoz, hogy a kényes részletek felett elmenjünk.
"Ez a valóság vagy a Fox Engine?" - kérdezte tőlünk Hideo bácsi. Szerintetek?
Mielőtt még nem tudnátok aludni éjjel a megfejtés miatt, eláruljuk, hogy a B volt a jó válasz, tehát azok a képek készültek a Fox Engine-nel. Ennek örömére újfent erőfitogtatásba kezdett a stúdió:
Gyönyörűen fest az a ló, minden elismerésünk. De vajon az emberi modellek is ilyen megdöbbentő részletességűek lesznek? A Kojima Productions jelenleg egy új Metal Gear Solid-játékon dolgozik, mely PC-re és következő generációs konzolokra készül a korábbi álláshirdetések nyomán született következtetések szerint, illetve készül egy next-gen játék is a srácoknál, erre írják a Fox Engine-t.
Egy ilyen irodát tényleg a source-al is meg lehetne csinálni, meg gazillió poligonos lovat is. Ma már inkább, az a lényeg, hogy ehhez mégis mekkora vas kell, illetve mennyire könnyű a játékot készítő embereknek használni azt.
Egyébként a fűrészfogas szélű fehér tábla, meg képkeretek eléggé nyilvánvalóak és ocsmányak egy ilyen render képen.
http://www.gameranx.com/updates/id/5340/article/hideo-kojima-reveals-project-ogre-protagonist/
azt jön a város, az emberek, a mozgás, a fizika,stb,stb azt egyből látni,hogy a különbséget
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.