"Sosem dolgoztam az Infinity Wardnál vagy a Respawnnál, és le merem fogadni, hogy korábban ők lettek volna kíváncsiak arra, hogyan működik például a Halo 2 multiplayeres rendszere. Nem akarunk bárki más után menni, a nyomás teljesen belülről érkezik" - mondta Frank O'Connor azzal kapcsolatban, hogy a Halo 4 perk-rendszerét nem a konkurensekről koppintják.
A Halo 4-ben teljesen megváltoztathatjuk spartanunk kinézetét, és ez komoly hatással lesz arra, amilyen stílusban harcol. Így mindenki kicsit testreszabhatja magának a katonáját, a saját játékstílusához igazíthatja. O'Connor szerint a Halo egyébként is teljesen más: inkább sandbox jellegű, és ami a Call of Dutyban működik, az itt nem biztos, hogy beválna.
Ettől függetlenül mind O'Connor, mind pedig a Halo 4 kreatív fejese, Josh Holmes aggódnak, hogy a különböző változások milyen reakciókat váltanak majd ki a rajongókból. Ettől függetlenül úgy vélik, hogy a Halo célja mindig is az volt, hogy a különböző játékstílusokat támogassa, Elmondták, végtelenül tisztelik a Bungie munkáját, és igyekeznek hűek maradni hozzá, de szükség van újdonságokra, hogy a Halo továbbra is friss és naprakész maradjon.
Perk ide vagy oda........:-D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.