Nagyon jó játék volt a Deus Ex: Human Revolution, szerettük mi is, de a bossharcok többeknél kivágták a biztosítékot. Az Eidos Montreal korábban azt nyilatkozta, hogy ennek okai a külsős fejlesztőben keresendők: a bosszokon ugyanis nem ők dolgoztak, hanem kiadták bérmunkába. Érdekes módon ez a kifogás most nem került elő, ám a GDC 2012 "Reimagining a Classic" címen futó előadásán Francois Lapikas, a gameplay director még egyszer elnézést kért.
"Inkább úgy tekintettünk a bosszokra, mint amik egy kicsit megtörik a játék ritmusát, változatosságot visznek bele, nem pedig úgy, hogy leteszteljük a játékos képességeit. Úgy gondoltuk, hogy a bossfightok alatt szétszórt fegyverek és töltények majd kompenzálják a nehézséget" - mondta Lapikas, majd hozzátette, hogy már a végső tesztek során kiderült, problémásak ezek a részek, csak éppen az nem derült ki számukra, hogy mennyire.
Mindenesetre azzal ők is tisztában vannak, hogy a főgonoszok komoly szerepet kaptak a játékban, így legközelebb mindenképpen jobban át kell gondolni őket.
Én mindenkinek csak ajánlani tudom.
nem kell bocsánatot kérni a bossfightok miatt, annyira nem voltak rosszak
én inkább egy-egy fejezet lezárásaként tekintettem ezekre
inkább a többi fejlesztőnek kellene bocsánatot kérni 2011-ben megjelent játékok nagyrésze miatt
Amúgy meg szerintem sincs miért, nagyon korrekt anyagot tettek le az asztalra!
Úgy inkább túl könnyű volt. Anélkül viszont szívás.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.