Az alant látható techdemóban szemügyre vehetjük a Kara néven futó androidot, amint összerakják, és "életre kel". A demó egyébként teljesen in-game, és valós időben fut egy PlayStation 3-on. David Cage állítása szerint a technológia teljesen új a Heavy Rainhez képest, bár azt bevallotta, hogy maga a jelenet már körülbelül egy éve készen áll.
Cage továbbá kifejtette, amit mindig igyekszik elmondani: a Quantic Dream továbbra is törekszik majd egyedi, felnőtteknek szóló interaktív történeteket készíteni, olyanokat, amilyeneket más stúdió nem. A következő játéka is ilyen lesz, továbbra is csak a Sony konzolján.
Az Érzelem lenne a lényeg itt most, az ami tükröződik a Karakter arcán, és a mozdulatain.
A mimika rész is nagyon rendben van, és mindez real-time, semmi renderelés.
A Hangsúly nem a grafikán van, mivel kb a környezet a portalból is lehetne, ami így szinte kötelező rutinmunka.
Hanem az érzelmeken, amire nagyon úgy fest hogy képes az engine, már csak egy Sztori kell, egy fasza forgatókönyv, Ügyes programozók, grafikusok és itt egy Újabb gyöngyszem.
A QD-nél ez mind megvan.
Egyáltalán minek adnának még ki új konzolt ???? Mert én még nem halotam olyat hogy egy játék azért nem jöne egy konzolra mert az nem bírná :)
Vissza térve erre szerintem eztet a sony a belső studio-i közt elfogja maj terjeszteni
"teljesen in-game, és valós időben fut egy PS3-on"
vagyis ezt a grafikai szintet egy játékban is lehet hozni a jelenlegi hardvereken
csillivili effektektől, meg a HD méretű textúráktól...
A L.A. Noire azért lett siker, mert letudta animálni az emberi arcot. Hogy tudtál olvasni az emberek mimikájából. Szerintem még gyerekcipőben jár ez a módszer. Ez egy nagyon nehéz feladat. Persze szerintem erre nem a nextgen a megoldás, hanem a fejlesztők hozzáállása. Érzelmet 8biten is át lehet adni, ha megfelelően tálalják.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.