Szerdán magyar idő szerint az esti órákban fény derült arra, mivel erősíti meg az Apple a jelenlétét a tabletek piacán: bemutatkozott az új generációs iPad, mely különösebb meglepetéseket ugyan nem tartogatott a kiszivárgott híreket eddig is követő rajongók számára, ugyanakkor kétségtelenül a mai mezőny egyik legerősebb, legpotensebb mobil eszköze. Az eszközt Tim Cook, az Apple első embere mutatta be San Franciscóban, ugyanott, ahol Steve Jobs egy évvel és öt nappal korábban fellebbentette a fátylat az iPad 2-ről.
Az új generációs iPad kapcsán rögtön az első meglepetés a termék neve, az Apple ugyanis az előzetes várakozásokkal ellentétben sem számot, sem bármilyen más jelzőt nem aggatott a terméknév mögé, így az előadás során mindvégig következetesen az "új iPad"-ként emlegették a tabletet. Cook a bemutató elején nem mulasztott el fricskát mutatni a konkurenciának, azon belül is elsősorban a Samsungnak, kijelentve, hogy aki eddig azon tűnődött, ki tudja felülmúlni az iPad 2-t, az most megkapja a választ: Az Apple.
Az új iPad még okosabb és erősebb, mint elődei - a teljes cikket a HWSW-n olvashatjátok el!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.