A Microsoft távozó kreatív szakembere beszélt a nagy visszhangot kiváltó Project Milo-ról a VG247-nek. Peter elmondta, hogy a technológiai ambícióknak semmi köze nem volt a játék törléséhez. A hiba abban keresendő, hogy a koncepció megfeküdte volna a gyomrát a videojáték-iparnak. Gyakorlatilag kudarcra volt ítélve.
Az olykor komplett baromságokat beszélő Molyneux egyszerűen a "fiatalság bájos ünnepének" nevezte a Project Milo-t, amely összeférhetetlen volt a többi produktummal, olyannyira újító és egyedi alkotás lett volna. A 2009-es E3-on mutatták be az alkotást, melyben Milo, a virtuális fiúcska és Kate aranyos eszmecseréjét láthattuk; az alapötlet szerint a Kinect segítségével interakcióba léphettünk volna Milóval, halászhattunk a tóban és házi feladatot kellett megoldanunk.
Annak ellenére, hogy a játék hatalmas ambíciókkal készült, a Microsoft végül törölte a projektet, mert a koncepció voltaképpen teljesen elrugaszkodott a mai trendektől. Értsd: nem volt vér a redmondiak pucájában.
Molyneux szerint egy saját gyermekkorunkra emlékeztető mesét mutatott volna be a játék. A barátainkkal átélt közös élmények, békés időszakok visszaadása lett volna a célja. A mester szerint a koncepció rossz volt, az iparág nem volt felkészülve rá, végül nem is lett belőle semmi. A Microsoft azzal védekezett, hogy a Milo nem egy konkrét játékot takart, de ez az állítás nem állja meg a helyét.
A technológia java részét viszont láthatjuk a Fable: The Journeyben többek között. Molyneux azt is hozzátette: talán a jövőben újra visszatérnek a témára.
Melesleg mekkora baromsag, nehogy mar a fiatalsag baratkozon, minek? ott lett volna ez a jatek a gyereknek, meg a legjobb barat egy virtualis legeny lett volna, szanalmas, retardalt hulyegyereket csinalnanak a mai fiatalsagbol, azt csodalkoznak hogy mar beszelni se lehet veluk annyira elrugaszkodtak a valosagtol.
Tehetnetek mar egy szutyok "edit" gombot, egy magara valamit is ado site ilyen hanyagsagot nem enged meg maganak, vagy igy jobb a statisztika, tobb a hsz a cikkeknel mert javitas helyet mindig ujat kell irni!!!
Egyedi mi!!! Ez a foszer teljesen elszalt, a Black & White ota semmit nem mutatott fel, sanda a gyanum hogy azt is valami grandiozus szerencse altal hozta ossze mint inkabb a nagy kreativitasabol adodoan :P Most meg mindenhol veri a nyalat.
Meg lehet nézni a Sony-t. Egy Heavy Rain, Journey, flower, ICO mind olyan játék, amire igaz lehetne: "az ipar nem állt készen az új koncepcióra". Igenis szükség van az egyedi és a megszokott trendektől homlokegyenest eltérő alkotások támogatására, mert a játékipar nem csupán szórakoztatóipar egy része, hanem már egy művészeti forma is.
Pancser egy csapat :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.