Májusban jelenthetik be az Elder Scrolls MMO-t

  • Írta: fojesz
  • 2012. március 17.
  • Pletyka
Link másolása
A pletykák szerint még az E3 előtt bemutathatják a The Elder Scrolls-univerzumban játszódó MMORPG-t. A projektről régóta hallani mendemondákat, más kérdés, hogy eddig többnyire csak az jött szóba, hogy a Bethesda csak tervezi az anyag bemutatását, a konkrétumoknak híján voltunk.

A TomsGuide kerek pletykát szállított a hétvégére, a lap értesülései szerint még májusban bemutathatják a The Elder Scrolls MMORPG-t. Az infókat kitálaló forrás névtelen kívánt maradni, azonban meglehetősen pontos képet festett le a bejelentés mikéntjéről: elmondása szerint a Bethesda és a céget birtokló ZeniMax Media az E3-on vagy a QuakeConon már ki akarja állítani az anyagot a Doom 4-gyel és más címekkel egyetemben, így valószínű, hogy már az expók előtt, április vagy május magasságában sor kerül az első bejelentésre.

A The Elder Scrolls MMO-ról régóta pletykálnak, 2009-ben arról hallottunk, hogy a Bethesda az utolsó pillanatban fújta le a formális bejelentést, és az is meglehetősen árulkodó, hogy a ZeniMax tavaly létrehozott egy MMO-kkal foglalkozó ügyfélszolgálatot Írországban. A mostani hírek szerint az Elder Scrolls MMO több száz évvel a single RPG-k története előtt játszódna, és három kaszt közül választhatnánk a játék elején, amiket egy-egy állat, így egy oroszlán, egy sárkány és egy ragadozómadár (főnix vagy sas) szimbolizálna.

A Bethesda nem volt hajlandó kommentálni a híreket.

30.
30.
Hab
#29: Nincs sok MMO, konkrétan egyet se tudnék említeni aminek 500 ezer ember előfizetője lenne. Elhiszem hogy nagyon kívánod a játék végét, de egyelőre nem fog összejönni. Még nagyon nincs vége a "hotkey-ed" időszaknak. Terra egy irtó gyenge próbálkozás volt, sikerült kipróbálni, de már maga a világ egy hányadék. A harcrendszer meg semmi extra.Amúgy érdekelne az a 20 cég akik jelenleg fél millás táború MMO-val rendelkeznek. lés ezek mindegyike előfizető. Az EA részvényeit meg nem csak az swtor befolyásolja. Majd meglátjuk mi lesz és kinevet a végén. Na végeztem az offolással
29.
29.
attila4545
#24: Én nem nagyon értek a vállalkozásokhoz?:D Szerinted ha bemondják ,hogy ha nem lesz 4 millió előfizetőnk az első hónapban akkor igazából ha nem is látványos de bukás lesz.És ez meg is történik szerinted mennyit zuhantak volna az EA részvények te nagyon nem okos?És ez a játék hosszú távon nem lehet sikeres mivel az egész játék egy wow koppintás ugyanaz a rendszer (van benne sztori) de ugyanaz a hotkeyMMO ami ugyebár most szűnik meg.És mint ismételtem az arany tojást tojó tyúk 5 éven át ült rajta miközben más játékot is csinálhatott volna ami 5 más játékot ha pontosak akarunk lenni.És ott is ugyanaz volt a gond ami itt lehet:hogy a játékfejlesztők még csak multis játékot sem csináltak nemhogy bármi közük legyen egy MMO-hoz.Na meg ha félmilliós előfizető bázissal egy 300 milliós projectet vissza lehetne hozni akkor szerinted, jelenleg minimum 20 cég rendelkezik ilyen jövedelmekkel csak az MMO piacon?És azért nem Free to play még mert az nyilvános beismerése lenne a bukásnak és az EA részvények: mélyzuhanás.
28.
28.
Extol
Egyébként ha nem lenne benne üzlet akkor nem erőltetnék a dolgot. Nagy cég a Zenimax és az ott dolgozók tuti nem kis pályások. Idejük és lehetőségük is volt tanulni más hibáiból aki e téren próbálkozott. Sztem ütős lesz, izgatottan várom a fejleményeket! jöhet minden ami TES! Akár Single akár MMO.
27.
27.
Extol
#26: Azt a Bethesda csinálja, és tuti lesz hozzá majd pár hónap múlva max 1 év, mert anno volt róla szó.
26.
26.
drat576
Inkább csináljanak egy jó kis kieget a Skyrimhoz, mint anno az Oblivionhoz a Shivering Isles volt.
24.
24.
Hab
#22: Hiába a hülye embereket nem lehet meggyőzni. Az elején azt mondták hogy fél millió ember kell ahhoz hogy nyereséges legyen a vállalkozás. Nem az a lényeg h az első 3 hónapban az legyen, hanem hogy hosszútávon. Nem is azt mondtam h 25 500 000 a havi profitjuk, de ennek szerintem kisebb része megy el a költségekre. Ha nem érné meg nyilván nem csinálnák. De hát mind tudjuk bukás lett, és holnap már free to play lesz. Azért azt lássuk be nem nagyon értesz te a vállalkozásokhoz. :D
23.
23.
greenmelon
#22: Az első héten csak egymillió volt. A maradék egy szépen sorban csatlakozott. Mellesleg egy ideig kapni se lehetett a játékot mert színültig volt az összes szerver. De okoskodj csak tovább nyugodtan.
22.
22.
attila4545
#21: Akkora hülyeséget írtál ,hogy azt le sem reagálom.És a 2 millió játékos az első héten jött össze azóta nem nőtt a játékostábor nagyon nem okos barátaim és mellesleg ha 2 millió előfizetővel megérné fenntartani egy játékot(jelzem fenntartani nem kiadni) akkor miért vált át mindenki még olyanok akiknek megvolt ez a mennyiség előfizető szempontjából miért váltanak át a az un."freemium" koncepcióra?És egy pici tipp hogy az 25 500 000-ból szerinted mennyi fenntartani a sservereket fizetni azokat akik karbantartják a játékot(teszterek,akik kitalálják az új kontentet,stb..)Közelsem akkora már az a nyereség nem beszélve ,hogy most biowareról beszélünk vagyis azok az emberek akik ezt csinálják egy biztosan jól fogyó játékot is csinálhatnának.
21.
21.
Hab
#19: Öcsém, látom nem erősséged a gondolkozás. A játék kb 300 millió dollárba került, 2 millió eladott példány 50 dolláros áron kb 100 milliót hozott vissza (az 50 dollár erőssen lefelé van kerekítve, és a CE-kről nem is beszéltem). Jelenleg az előfozetői tábor 1,7 millió, vagyis havonta 25 500 000 bevételt könyvelhetnek el. Gondolom most már a te nehézkes pici agyaddal is fel tudod fogni hogy hosszútávon igencsak jó befektetés volt. már csak a bioware-n múlik h képes lesz-e megtartani esetleg bővíteni az előfizetők táborát. Amilyen ütemben dolgoznak, nem lesz itt bukta jó pár évig.
20.
20.
greenmelon
#19: Látom, továbbra sem érted meg, hogy ez egy MMO (eleve baromság offline játékokhoz hasonlítani), se azt, hogy a játék már most nyereséges. Plusz, a játék NEM multiplatform, ahogy vmiki88 is írta. A WoW tízmilliós tábora se 3 hónap alatt alakult ki, hanem hosszú évek alatt.
19.
19.
attila4545
#18: És szerinted az eddigi LEGDRÁGÁBB videójáték projectbnek ha 2 millió előfizetője van az valami?Légyszíves gondolkozz ez a játék a világ legsikeresebb RPG fejlesztő cégének 5 évnyi munkáját vette el több százmillió dollárt és 2 millió az sok?Ugyan már!
18.
18.
greenmelon
#16: Megsúgom neked, hogy az SWTOR egy HAVIDÍJAS MMO. Tudod mit jelent ez? Hogy csak olyanok veszik, akiknek van netük meg havi X ezer forintjuk a havidíjra. Ezeket figyelembe véve igen csak szép eredmény a két milla ennyi idő alatt. Arról nem is beszélve, hogy már most nyereséget termel a játék. Tájékozódj már mielőtt hülyeségeket írogatsz itt.
17.
17.
Scorpion02
#15: Nézőpont kérdése én eddig minden MMo-ra ráuntam
16.
16.
attila4545
#13: 2 milliós eladás az eddigi legtöbb pénzből készült játéknál siker?Egy Star Wars játék ami egyben a KOTOR folytatása is és még biware cím is és kb.5 éven át a bioware szinte minden forrását lefoglata és eladnak belőle 2 milliót az jó?Ne mond nekem ,hogy ez nem bukás.
15.
15.
goblinfing
#14: Minek? MMO sokkal értelmesebbnek tűnik mintha coop-ot csinálnának
14.
14.
Scorpion02
Inkább egy co-op módot csinálnának mint MMO-t
13.
13.
vmiki88
#5: Attól, hogy nem CoDnyi mennyiséget adtak el belőle (ami egy csakis pc-re szánt címnél lehetetlen) egyáltalán nem teljesített rosszul, sőt!
12.
12.
Másnapos
Na jó a rohadt életbe elcsesződött a gépem most a vitámon vok fön és hogy most ezután mit teszek ha nem javul meg a gépem azt még nem tom -.-"
11.
11.
Extol
Úramisten huhh titokban reménykedtem hogy igaz, habár nem tudtam és nem is tudom elképzelni hogy lesz majd PvP meg ki ki ellen lesz de nem baj wazeea ADJAD lökjed WAzeee!
10.
10.
Extol
MIT PANASZKODTOK XD ÍGY A LEGJOBB WAZE KAPTUNK SINGLET ÉS MMO-T IS IGEEEN XDXDXD
Ez az év HÍREWAZEEEEEe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4444
EDDig SE Vlt ÉLETEM De mostmár pláne nem lesZ XDD Ez csúúúúcs Wazeee!
9.
9.
Extol
8.
8.
vytros
Nem hiszem, mindvégig a The Elder Scrolls MMO ellen voltak a Bethesdások, bár én nem tudhatom azóta mi változott.
7.
7.
vuliem
#4: Van: new game :D

Am inkább csinálják a köv részt, ne egy MMO-t.
6.
6.
greenmelon
#5: Milyen bukásról beszélsz te itt?
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...