Sokan ki akarták próbálni a Diablo III bétáját a hétvégén, miután a Blizzard bejelentette, hogy mindenki számára elérhetővé teszi a játékot. Már a startkor összeroppantak a szerverek, s később se volt egyszerű felcsatlakozás. Mások chatproblémákról számoltak be, de így vagy úgy leszűrhettük, piszkosul remek játék érkezik a következő hónapban. A Blizzard közösségi vezetője elmondta, hogy 300 ezerre rúgott az egyidejűleg jelenlévő felhasználók száma, azonban az összes játékosszámról nincsenek pontos adatok. Az úriember annyit közölt, hogy "sok". Nem vitatkozunk vele.
A stressz-teszt arra volt jó, hogy a fejlesztők megvizsgálják a szerverek teherbírását, de az ígéretek szerint a megjelenéskor már nem boltunk kényelmetlenségekbe. Viszont újra neki kell állnunk az elejének, mivel az összes béta-karaktert törölni fogják. Nincs kecmec. Ugyanígy járunk a megszerzett achievementekkel is. Annyi baj legyen - még pár hét van hátra.
pedig meg twitteren is utalgatott a blizzard erre
300k játékos meg lófasz, ha ez megjelenik és a single is csak online megy, itt milliók fognak rázúdulni a szerverekre... Miért érzem én, hogy váratlanul fogja érni őket a teljes összeomlás ?! :(((
és nagyon örültem pár apró dolognak, amit a 2-nél (is) hiányoltam:
- az ellenfelek legtöbbször nem csak úgy "ott vannak" és arra várnak, hogy arra járj, hanem valahonnan előbújnak, egymást eszik vagy csinálnak valamit - ezért kevésbé van olyan érzésünk, hogy xp alapanyagok. (persze attól még azok :)
- a táj és az egész grafika nagyon aprólékos és szépen kidolgozott, élő, stílusos.
- az animációk is nagyon frankók, egyedül az zavart, hogy a karaktereknek van egy függőleges "tengelyük", és pl. amentén fordulnak el, ha kanyarodsz. jó, nyilván nem lehet BF3 szintű karakteranimációkat várni, de jobban tetszene, ha a karakterek tényleg a földön állnának és ahogy fordulnak, úgy lépnének is. de ez valószínűleg senkit sem fog zavarni a harc hevében...
- a rúnarendszer tetszik, de az nem, hogy lecserélték az első rendszert meg a kis ikonokat. szerintem most annyira jellegtelen az összes rúna grafikája, nincsen megnevezve, hogy mi miért ad másfajta tulajdonságot az adott skillnek.
- hiányzik a stat-pont elosztás is. nagyon. így nem tudok direkt béna karit csinálni :)
- nagyon jó sztem, hogy nem minden kasztnál manának hívják az "energiát", plusz máshogy is viselkedenek kasztonként. ez izgi.
- a monk csaj nagyon vagány :) <3
- a harc pörgősebb sokkal és a bétában nagyon könnyű is volt, csak darálni kell - de élvezetes, változatos.
- nagyon jó ötlet, hogy a kisebb side-quest barlangok végére tettek felszín-portálokat, így nem kell a kijárathoz gyalog visszamászni. win.
elsőre kb. ennyi. elő is rendelném battle.net-en, ha nem lenne jóval drágább, mint a boltokban...
A béta nagyon jó volt semmi probléma nem volt a hétvége alatt nekem a játékkal.
Maga a játék jobb, mint amiket a videókon néztem a youtube-on ott nem adta vissza a régi játékok hangulatát viszont ahogy én vehettem irányítás alá a játékot azonnal elkapott a régi feeling és ezt a kis részt is újra és újra akartam játszani! Pedig nem maigyerek vagyok már :)
A játékot már rég előrendeltem és szerintem nem is kérdés az, hogy bizony ezt meg kell venni szinte mindenkinek aki játszott is valaha az 1-el vagy a 2-vel! 19 nap!
A második bekezdéshez pedig: ismerőstől idéznék: "üt, rúg, harap így is úgyis" :DD
Negatívumként nekem az szúrta leginkább a szemem, hogy lehet olyan fegyvereket adni a karaktereknek amiket nem használ. Pl.: a WD-nek adok baltát, de köpőcsővel lő, illetve a Monk kezében kard van, de elteszi és kézzel üt. Persze ez annyira nem vészes, főleg, hogy lesznek majd kaszt-specifikus fegyverek is, de azért egy minőségi AAA játéktól nem várnék ilyet.
A legjobb, ha végignézel pár gameplay videót, olvasgatol különböző fórumokat és a hivatalos oldalon nézegesd a skilleket. Illetve, ha az egyik ismerősöd megvenné próbáld ki nála. Ezek alapján nagyjából el fogod tudni dönteni, hogy tetszik-e vagy sem.
- Maga a combat idézi a régi szellemét
- a terület/map részek, amiket láttam nem rosszak
- a runa rendszer casual
- a skill rendszer megszűnt létezni
- a craftingot mai napig nem értem milyen céllal tették be
Az utolsó előtti 2 pontot veheted negatívumnak (szvsz), mivel ezzel lőtték ki(?) az újrajátszhatóságot, vagy ha úgy tetszik: nem lehet elb***ni egy karaktert sem, mert on the fly állítgathatod, és mindegyikkel meglesz mindened.
A crafting pedig előbb utóbb így is úgyis felesleges lesz, eleinte pedig nem lesz valszeg elégg alapanyagod, hogy azt az esetlegesen "hatalmas gear hiányt" kompenzálja, ami az egyébként is kurva egyszerű játékhoz kellene.
Ja igen, a beta-ban normal mode volt ugye csak, annak is a legeleje, tehát NEM VONOK LE MESSZE MENŐ következtetéseket, de ez elég pite volt, ami nem baj, de visszatérve a craftingra: normálon tutira nem indokolja a meglétét...
meg igy is az utobbi evek egyik legjobb jateka lesz sztem, de csak azert mert a jatekok szinvonala nagyot esett az utobbi idoben :D
szo valszeg megveszem majd, de nem egy diablo2
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.