A Bethesda végre megerősítette a The Elder Scrolls Online fejlesztését, melyről már évek óta hallhattunk pletykákat. A találgatásoknak vége - a játék jövőre jelenik meg PC-re és Macre. Az MMO Tamrielen játszódik, 1000 évvel a Skyrim történései előtt. Egy daedra herceg, Molag Bal arra törekszik, hogy átvegye a hatalmat a birodalomban. Három frakció képviselteti magát, lesz PvP is. A munkálatokat a Zenimax Online Studios végzi.
Matt Firor, a játék rendezője elhintette a Game Informer magazinnak, hogy rendkívül hálás, hogy végre a nagyközönséggel is megoszthatja, hogy min munkálkodott csapatuk az elmúlt években. A fickó nem zöldfülű, elvégre az ő keze alatt készül a Dark Age of Camelot is. A legjobb MMO elkészítésére törekednek, s erre a The Elder Scrolls univerzum remek táptalajt biztosít.
Tamriel fénykora ez, hiszen több száz évvel járunk bármelyik The Elder Scrolls játék előtt, egy olyan korszakot ismerhetünk meg, amit eddig soha. A három játszható frakció szimbóluma az oroszlán, a sárkány és egy ragadozó madár. Fanoknak talán mondhat valamit. A PvP-ben egyébként Cyrodiil trónjáért folyik majd a háború.
További részletek a júniusi Game Infomer magazinban látnak napvilágot, s reméljük az eddig single-ben jeleskedő univerzum kitárja a kapuit és egy online berkekben is megállja a helyét. A teaser trailer és az első képek holnapra várhatóak.
Egyébként szerintem ahhoz képest zseniális és különösen értékelendő, hogy a Bethesda játékainak a harc mindig is elemi részét képezte, azonban általában eléggé középszerű volt. Itt azért nem a túlnyúló dialógusokért vagy filmszerű történetvezetésért játszunk, hanem az atmoszféra, a hangulat miatt. A Bethesda által benépesített univerzumok miatt.
Azért dicséretes hogy a Fallout tőlük teljesen idegen lövöldözéseit is milyen könnyedén és profin megoldották azért a körülményekhez képest (hiszen ők nem shootereket készítenek) - itt pedig a korábbi külső nézetes idétlenkedést abszolút profi gyakássá változtatták. Persze nem kétséges hogy mindig van hova fejlődni. Szerencsére a Bethesda folyton bizonyítja, hogy ők képesek is fejlődni.
Szerintem próbáld ki a Dark Messiah of Might and Magic, a Mount and Blade vagy az Oblivionhoz készült Deadly Reflex mod harcrendszerét és rájössz, hogy a Skyrim harcrendszerének még bőven van hova fejlődnie.
Am. én is remélem hogy marad a Skyrim harcrendszere, elképesztően zseniális volt! Az első RPG talán, ami abszolút tökéletes akciójáték is. Miket műveltem a Nordom Warhammerjével! :D Csak úgy röpködtek a csontvázak, katonák!
Kocsis: Egyetértek azzal, hogy a megszokott harcrendszert tartaniuk kell mert ha ilyen hotkey-es szarság lesz lehúzhatják a rolót.
Tocy: Nem hiszem hogy a GW2 vel kellene összehasonlítani máris amit ott igértek hogy újítanak az mmo trendeken azt mind be is tartották próbálhattuk az open hétvégén. Viszont erről még semmit sem tudunk szóval várjunk még a felemelésével.
AAAARE YOOOU REAADY TO RUUMBLEEEEEEEEEEEEEEEEEE?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.