Mi történik, ha több ezer hős csak azért az egy célért küzd, hogy császár legyen? - teszi fel a kérdést a játék az első percekben. A sztori szerint a Tharn család egyességet kötött a Minnimarco-kkal, annak érdekében, hogy helyreállítsák a Birodalmiak dominanciáját. A szövetség és Molag Bal közbenjárásával tudnak a játékosok újra és újra feltámadni.
Számos céhez csatlakozhatunk a The Elder Scrolls Online-ban, a Harcosok, Mágusok és Tolvajok kompániáját külön ki is emelték a cikkben. Megszokott dolog ez - már a sorozat korábbi darabjaiban is alapnak számított. Segítségükkel sokkal jobb képességeket tanulhatunk, mint valaha. A felső szinthatár elérése körülbelül 120 óra játékidőt vesz igénybe.
A harc kulcsa az lesz, hogy az állóképességünkre oda kell figyelnünk. Ha ügyesen harcolunk, az növeli az ún. finesse-értékünket. Amellyel aztán aktiválhatjuk az ultimate-támadásainkat, mellyel a megszerezhető zsákmány is nagyobbnak ígérkezik. Kombinálhatjuk támadásainkat a többi játékossal, együttműködve velük. Az ellenségek ugyanazokkal a képességekkel rendelkeznek, mint mi.
A korábban említett három frakció bizonyos fajokhoz kötött, mindegyikük nagy hadsereget toboroz és bővíteni szeretné területeit és függetlenek akarnak maradni. A nordok, dunmerek és aragóniaiak uralják Ebonheart paktum néven a terület északi és keleti részét. Az altmerek, a bosmerek és khajiitok alkotják az Aldmeri Dominiont a birodalom délkeleti részén, míg a bretonok, redguardok és orkok az északnyugati területekért felelnek Daggerfall Covenant néven. A környezet teljes mértékben bejárható lesz és a játék világa sokkal, de sokkal nagyobb lesz a Skyrimban látottnál. A cikk megemlíti, hogy a khajiitok szülőföldje, Elsweyr és az altmerek birodalma, a Summerser Isle is benne lesz a játékban. Nem minden terület lesz elérhető az induláskor, további bővítések várhatóak. A PvP színhelye Cyrodiil.
A The Elder Scrolls Online hasonló fejődési és küldetésrendszerrel rendelkezik, mint az egyjátékos címek és nagy hangsúly fektetnek az apróbb, véletlenszerű eseményekre is. Útonállókkal csapunk össze és bajba jutott falusiakon segíthetünk. A Zenimax Online célja az, hogy ne abból álljon a játék, hogy oda-vissza futkározunk két város között. Mindig lennie kell valami érdekességnek. Az egyik küldetésben még a múltba is visszatérünk, a vérfarkasok seregével egy egész családot kiirthatunk, akik visszatérünk után eltűnnek az NPC-k közül.
Az első képek és conceptek már befutottak, s a cím remekül fest, igaz jobban emlékeztet egy MMO-ra, mint a Skyrimre. A játék jövőre jelenik meg PC-re és Macre.
- amúgy meg én a Guild Wars 2-re raktam le a voksom, már meg is volt a pre-purchase
Mindenesetre én mindenképp kipróbálom ha fizetős ha nem. Csuda klassz a felosztás sztem, öröm lesz a legkisebb és a legmagasabb elf között lenni! :D
Sztem a legtöbb ember szemét marja a fizetős felállás ezért is fikázzák a grafikát vagy random bármit ezzel kapcsolatban, de nekem úgy tűnik hogy itt nem lehet panasz a kinézetre, pont megfelelő, valószínűleg a WoW sem lett volna sikeres ha csak nukleáris erőművel lehetett volna kezelni a programot.
Amugy meg ezt nem az a Bethesda Game Studio csinálja aki az erdeti TES szériát és a Fallout 3
Bethesda más csapatokkal már kiadott olyan csalodásokat mint a rouge warrior
Nálam már plusz ponttal indulnak azzal, hogy nyitott világú lesz nem úgy mint a többi "nagy" MMO.
givi6: Érdekesség, hogy a beth fórumán pont a fanok vannak a legjobban megrémülve a TES:O-tól. Félelemre adhat okot az is, hogy a bethesda játékai eddig mindig elég bugosan jöttek ki. Nos képzeljétek ezt el egy mmo-nál.
Én személy szerint még mindig nem békültem ki a hírrel. Számomra ez plusz 5 év TES6 eltolást jelent az alap öt éves várakozástól.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.