Ez a kézikönyv több dolog mellett azt is elmondja, hogy a Valve nem rendelkezik klasszikus céges felépítéssel, gyakorlatilag mindenki egyenjogú, és mindenki azon a projekten dolgozik, amelyiken akar. A Portal egyik készítője, Kim Swift, aki jelenleg az Airtight Games fedele alatt dolgozik a Quantum Conundrumon, azonban elmondta, ez nem egészen így van.
Azt ugyan ő is elismerte, hogy a fejlesztőcsapatok nagyrészénél tényleg szabadabb a Valve, valamint tényleg megválaszthatod, melyik projekten is szeretnél dolgozni. Swift azonban elmondta, mint minden cégnek, a Valve-nek is vannak főnökei, projektmenedzserei, és persze ott van az igazgatótanács és maga Gabe Newell is, aki határozottan vezeti a vállalatot.
Ugyanakkor Swift elmondta: ez így normális, hiszen, ha mindenki felügyelet nélkül csinálná, amit akar, akkor a dolgok hamar irányíthatatlanná válnának.
Az alkalmazottak mindig elismerően nyilatkoznak a Valve-vel kapcsolatban, és a játékiparon belül folyamatosan az a hír terjeng, mennyire jó is ott dolgozni. Erre csak ráerősít a Valve által kiadott kézikönyv, melyet az új alkalmazottaknak szánnak, hogy segítség beilleszkedésüket.
Itt el lehet olvasni az egészet, érdemes mert tényleg egyedi: http://newcdn.flamehaus.com/Valve_Handbook_LowRes.pdf
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.