Kedves Star Wars rajongók, akik titkon abban reménykedtetek, hogy megannyi casual produktum után végre egy tisztességes, felnőtteknek szóló játékot kaptok a LucasArtstól, kicsit csalódni fogtok. Legalábbis elbizonytalanodtok egy-két dologban. Hivatkozhattok a játékipar trendjére, ahol túl sok a scriptelt játék, s a szabadság csekély. Dominic Robilliard kreatív direktor szavai elsőre talán nemtetszést váltanak ki belőletek.
Az úriember úgy írja le a Star Wars 1313 jelenlegi verzióját, mint egy "lineáris, előre kidolgozott hullámvasutat". Egyenes úton haladunk, de biztosan lesznek olyan szintek, ahol több szabadságunk lesz, mint gondolnánk. Talán az E3-as demó nem sikerült olyan meggyőzőre, elvégre a belső terekre koncentrált, folyosón harcoltunk, s ott ugye hiába is keresnénk alternatív útvonalakat.
Robilliard ismét felhívta a figyelmet arra, hogy nem fogunk fojtogatni senki az Erő segítségével, vagy bármi más Jedi trükköt kivitelezni. Maradnak az emberi fegyverek és a leleményesség. A platformokat továbbra sem erősítették meg, ahogyan a megjelenési dátumról sem tudni semmit. Mindenesetre az E3-as demót egy Xbox 360 kontrollerrel lehetett irányítani - ami már sejtet valamit.
Figyelembe véve, hogy az Unreal Engine 3 fut alatta, így elképzelhető, hogy jelenlegi generációs masinákon élvezhetjük a Star Wars 1313 "lineáris" élményét.
A példaként említett Wither2-ből kevesebb, mint kétmillió, a Mass3-ból meg kevesebb, mint hárommillió példány fogyott ellenben a COD-al szemben amiből HARMINCMILLIÓ ment el. Nem szeretem a COD-okat és a hasonló játékokat, de azért óvatosan azzal, hogy mire van igény. Ha valamiből tízszer több megy el akkor bármennyire is hangos a hater tábor, csak 10% alatti kisebbség az amit vélemény címszó alatt kibüfög magából. Ezen azért gondolkozzon el minden hater ! :DDD
Ez egy lövöldözős játék lesz, hát istenem, léteznek kiváló minőségű lineáris történetvezetésű harcolós/lövöldözős játékok. Ilyenek alapján megítélni egy játékot olyan, mint egy nőről mellbőség alapján eldönteni, mennyire jó az ágyban.
Ez a játék ütni fog a javában!!!!
Egy új projektbe kell belekezdeni, hogy még véletlenül se a rajongóknak kedvezzenek.
Counter Srike is pocsék, az uncsika de bocsika.
1313 nem néz ki rosszul, és leszarom h lineális istenem. A lényeg azon vagy h élvezetes lesz-e. mert ha nem akkor fakereszt neki és kész
Ha valami túl lineáris akkor az a baj, de ha semmi fix nincs benne akkor túlontúl sandbox, az se jó mindenkinek és arról is lehet cikket írni. Nekem csak azzal van a bajom, hogy soha semmi sem jó és ezt az oldalsó értékelésekben szoktam látni. Pl. kijön egy játék és közel tökéletes, de 7.9 - 8.2-őt kap, mert "nincs benne sok újdonság". És akkor tegyük fel, hogy a 1313 egy jó játék lesz, melynek egyetlen hibája, hogy túl lineáris. Ezzel egyértelművé válik, hogy a Mass Effect és e produktum között nem lesz több hasonlóság innentől kezdve. Na és? Ha jó a sztori és élvezetes a játékmenet, akkor sz**ok bele, ha csak egy folyosó van amin végig kell balettozni és nem három, ami hat különböző wc-csatornába vezet.
A Mafia egy jó régi játék lineáris történetvezetéssel és minden egyébbel (a vezetést kivéve) lett megáldva és mégis olyan hangulatot árasztott magából, hogy a mai napig fent van a gépemen és legalább 25x vittem végig. Na de ez csak saját perspektíva.
Ponty.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.