Shigeru Miyamoto, a Nintendo agytrösztje az Entertainment Weeklynek nyilatkozott a tavaly bemutatott Zelda-techdemóval kapcsolatban: ha emlékszünk, a 2011-es E3-on a Wii U bejelentése után állítottak ki egy rövid anyagot, ami Linket és legújabb kalandjának egy rövid jelenetét immár HD-ben, csilivili grafika mellett prezentálta.
Persze a demó minden projekttől függetlenül készült el (a pozitív reakciók ellenére egyáltalán nem állította a Nintendo, hogy ez lenne az új rész, szimplán a Wii U képességeinek illusztrálására rakta össze a bemutatót), de az újságírókat érthető okokból érdekelte, hogy mi újság van az új Zeldával, mikor mutatkozhat be Link az új platformon.
Miyamoto elmondása szerint a legújabb The Legend of Zelda munkálatai a kutatás-fejlesztési szakasznál tartanak: ez azt jelenti, hogy a Nintendo ötletel, kísérletezik, mit tehetne be az új részbe, min változtathatna, és végül mit javíthatna ki. Miyamoto hozzátette, hogy az irányításon mindenképpen akarnak finomítani, mert bár a Skyward Sword mozgásérzékeléses irányítása jól sikerült, "azért voltak olyanok, akik nem tudták kezelni, vagy nem szerették ezt az irányítást annyira, és abbahagyták a játékot".
A másik dolog a hozzáférhetőség kérdése, a Nintendo azt szeretné, ha az új Zelda még szélesebb közönséghez juthatna el: "Természetesen egy olyan cég, ami régóta készít játékokat, az összetettebb és hosszabb dolgok felé kacsintgat, de mindig megkérdezzük magunktól, hogy mik a Zelda legfontosabb elemei, ha olyan játékot készítenénk, amit sok ember tud játszani?"
Miyamoto szerint, amint ezeket a kérdéseket megválaszolták, jöhet az új Zelda bejelentése.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.