A Runic Games társalapítója, Max Schafer nemcsak a Torchlight kapcsán lehet ismerős, ha emlékszünk, az úriember annak idején a Blizzardnál húzta az igát, és - minő meglepetés - éppen a Diablo-szérián munkálkodott. Schafer az I.Eat.Gamesnek adott interjúban beszélt egy kicsit a múltról és a Diablo III kezdeti terveiről - sajnos nem túl sok konkrétummal.
Képek a Diablo III 2005-ös verziójából
"Mikor a Blizzardnak dolgoztam úgy egy millió évvel ezelőtt, a Diablo III-at csináltuk, és akkor a játék egy MMO volt. A World of Warcraft Diablo-verzióját akartuk elkészíteni. Ezen a koncepción a Blizzard értelemszerűen gyorsan változtatott, mi ekkor hagytuk el a céget és alapítottuk meg a Flagship Studiost, ők pedig új csapatot verbuváltak, mert egy csomó embert elvittünk magunkkal."
Természetesen most, hogy a Diablo III megjelent, a Torchlight II is előkerült, de Schafer állítása szerint nem aggódik, sőt a Diablo boltokba kerüléséből ők is profitáltak: "A Steamen lehet előrendelni, és a Diablo III megjelenésével 40 százalékkal nőtt az elővásárlások száma, ráadásul meg is maradt ez a szint" - mondta Schafer, aki szerint a Blizzard sok újoncot hoz a kategóriának, akik előbb-utóbb a Torchlightról is tudomást szereznek.
A Torchlight II nyáron érkezik, és mindössze 20 dollárért vesztegetik majd, ami máris jó fegyvertény a srácok kezében.
igen valóban játszhatsz velük ingyen,de azt mindenki elfelejti,hogy ha ezekben érvényesülni is akarsz akkor egy idő után meg veheted meg igazi pénzért a cuccokat meg stb.
én inkább fizetek 2 havonta 20 eurot egy minőségi állandóan patchelve lévő folyamatosan bővülő MMO-ért mint,hogy itemekért fizessek,ráadásul nincs is rendesen támogatva a játék.
Ár/érték arányban a Torchlight 2 biztos jobb lesz de a Diablo az Diablo, bár továbbra is tartom, hogy ebben a kitalált világban sokkal több lenne mint amennyit kihoznak belőle. Én pl. el tudnék képzelni egy Skyrim szerü játékot is :)
*A StarCraft II Arcade bétában megcsinálták mindazt amit a leírtak alapján elvársz a chat-től, 99% hogy átültetik Diablo alá is.
*A PvP patch-el együtt vagy valamivel utána (nem tisztázott még) jön a klán rendszer.
* A matchmaking arra való hogy random emberekkel játssz. Játszhatsz egyedül, játszhatsz egyedül open game-ben hogy bárki csatlakozhasson rád, játszhatsz haverokkal akik bármikor csatlakozhatnák rád, sőt még ezt is meg tudod tiltani, lehet party-t csinálni játék előtt és kilépéskor is megmarad. Nem értem mi kell még.
* Ez most vicc, ugye? Nem játszottál még Monkkal? 4(*9 a rúnák miatt) különféle aurája van, nem beszélve a barbár shout-járól vagy a WD területi buffjairól. A kismillió beépített rune effektet nem is említem, ami hatással van a társaidra, csak nem player buff, hanem mob debuff formájában. Hirtelen nem is tudom melyik skilleket mondjam amelyik növeli a társaid sebzését egy adott célponton / több célponton, vagy gyógyítja a társaid ha azt a mobot ütik. TELE van vele a játék csak tudni kell hol keresd.
Nézz körül kicsit jobban, mert ez bőven nem így van és nem is értem, hogy ezzel még nem találkoztál vagy inkább nem vetted észre.
A játékosokon nem tudom pontosan kiket értesz, de a barátaidnak van profilja és mivel ők is játékosok...
A játékban egyébként rengeteg a bug és a hiányosság, de biztos dolgoznak rajta.
Úgy tűnik mégiscsak tévedtek. A baj az, hogy ez jottányit se változtat a dolgokon: a D3 egy MMO-két viselkedő "valami".
A Torchlight 2-től meg nem várok semmit, gyakorlatilag az első se volt más mint egy rajzfilmesített Diablo2. Nem is volt nehéz ráunnom és törölnöm.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.