David Vondehaar, a Treyarch design igazgatója elmondta, bárki, aki szidja az IW motort, inkább gondoljon bele abba, hogy a rá épülő játékok 60 fps-sel futnak, és ez az, amit mindenki igazán szeret egy shooterben. Ráadásul, mivel évek óta dolgoznak már ezzel az engine-nel, és folyamatosan fejlesztgetik, a látvány is rengeteget javult.
Vondehaar nem győzi hangsúlyozni, hogy ez a motor már egyáltalán nem az a motor, amit 6 éve feltalált az Infinity Ward: "Ezen a ponton már az engine nem hasonlít semelyik korábbi vagy jelenlegi másik motorra. Teljesen átalakítottuk a felhasználói felületért felelős rendszert, a renderelést, a megvilágítást, és az alapvető játékmechanikák is megváltoztak."
"Én ezt sosem értettem igazán. Hatvan fps-sel fut, és gyönyörűen néz ki. Pontosan mi oka van bárkinek is bosszankodni a motor miatt?" - fejezte be Vondehaar. Nos, mit gondolunk, kedves GK-kommentelők?
Ellenben a Cod fegyver hangjaitól rosszúl vagyok, hogy milyen rossz. Már az akkor is, ha az MW első részét nézem, de hogy a 3. is ugyanolyan bűn gagyi hanggal van az már bosszantóan átverés szagú.
Nem ártana mondjuk értelmes fizikát is tenni a játékokba. Inkább ezerszer a SOURCE engine -es Half Life, mint bármelyik COD vagy BF. Az egy létező világot teremt!! Ez a nem mindegy!
Egy BF, vagy egy crysis érdemes megnézni, nem egy ligában játszanak!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.