Pénteken jelent meg a Sniper: Ghost Warrior 2, ám tekintve, hogy március 15-e nálunk állami ünnep volt, így sokan csak ma tudják átvenni a mesterlövészes játék új fejezetét. Tekintsünk bele a cím első húsz percébe!
A City Interactive emelte a tétet: a Sniper: Ghost Warrior folytatásához a CryEngine 3-at licencelte, és egymillió egységet szállított le a játékból a boltoknak. A játékmenet a megszokott mederben zajlik: sunnyogunk a terepen, távolról intézzük el az ellenséget, de ha az inkognitónk lelepleződik, akkor sincs komolyabb baj.
A VG247 jóvoltából most betekinthetünk a játék első húsz percébe. Vigyázat, spoiler! A Sniper: Ghost Warrior 2 már megjelent PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra.
Még ha nem is lesz katarzis a végén! : )
az arc animáció tényleg borzalmas, egyenesen ijesztő
VISZONT! Az animációk csapnivalóak (hamisítatlan City Interactive minőség), a prerenderelt videók nagyon gyagyik (és idegesítőek, minek akkor CryEngine 3 ha nem is használják?) a sztori eléggé uncsi, ahogy a karakterek is. A storytelling is szerintem elég gyenge, pláne ahhoz képest, hogy agyon van scriptelve. Néha-néha van egy rész ahol szabadonengednek, hogy tisztítsd meg a terepet, de ez elég ritkán van. Ja, és ami a legidegesítőbb, hogy a checpointok elhelyezése botrányos. Mikor mondjuk van egy scriptelt hülyeség amit muszály végignézni, aztán mondjuk két kisebb akció rész aminek a második részénél meghalsz, akkor visszadob a scriptelt marhaság ELÉ és minden egyes alkalommal végig kell nézni. Apróbb dolgok vannak még amik feldobják, mint az éjjellátó és hőkamera, de összességében eléggé középkategória.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.