A Mojang bejelentette, hogy április végén bocsájtja útjára legújabb játékát, a Scrollst. A stúdió társalapítója, Jakob Porser kifejtette, hogy a kártyajátéknál ugyanolyan fejlesztési ütemtervet használtak, mint a Minecraft esetében.
Az előző játékuk könnyedén kultikus alkotássá érett, Porser jól tudja, hogy a következő projekt készítése sokkal nehezebb, hiszen meg kell felelniük a szépszámú rajongótábor igényeinek. Az úriember tisztában van vele, hogy egy kártyajáték relatíve szűkebb rétegnek szól, mint a milliókat megmozgató Minecraft, éppen ezért sokkal szerényebb eladásokat vár a címtől.
Porser szerint akkor vannak ideális helyzetben, ha új dolgokkal kísérleteznek. Ehhez az anyagi feltétel adott: a Minecraft mind a mai napig sikeres, így nem kell kell x-mennyiségű kópiát értékesíteni az új játékukból ahhoz, hogy ne menjenek csődbe.
A Scrolls elsőként PC-re jelenik meg, majd egy későbbi időpontban a Maces változat is tiszteletét teszi.
Továbbá az általad is említett 0x10c Notch játéka, nem a Mojangé.
Lál ez hülyeség apukám. A Mojang-nak nincs akkora híre hogy ilyet mondjon. 1 játéka van a Minecraft. Most ki fog jönni a Scrolls....Ami notch monta hogy teljes értékü játék lesz. És akkor jön egy nagyobb cím?
Fuck logic
Ez a scrolls egy mellékvágány, amolyan rajongó-figyelemfenntartó a 2 nagyobb cím között.
Ez királyság lesz. A fejlesztők ugyanúgy akarják értékesíteni, mint az MC-t, tehát a bétában olcsóbbért, majd később kicsit magasabb áron. Nem lesznek mikrotranzakciók, csak max. díszítőelemekért, bár az sem nagyon valószínű. Gazdag egyjátékos élmény, remek multi, sokáig tartó támogatás. Éljen!
Továbbá az is érdekelne, hogy a balanszon kívül lennének-e itt is fejlesztések a tartalomban, ahogy azt már kedvenc bányászós-legós játékunkban megszokhattuk.
Várom a fejleményeket, nagyon várom.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.