Kulisszák mögött a Brothers: A Tale of Two Sons

  • Írta: zoenn
  • 2013. március 27.
  • Videó
Link másolása
Josef Fares filmrendező szerint a Brothers: A Tale of Two Sons olyan, mint egy tündérmese. Ennek alapján a fejlesztés elsődleges célja az volt, hogy a játékos úgy érezze, hogy tényleg egy mesebeli történet részese.

Csakúgy mint a mesékben, soha nem tudhatod, hogy mit hoz a következő kanyar. A legújabb fejlesztői naplóban Josef Fares több érdekességet is megoszt a játékról, s a gameplay-felvételeket sem kell nélkülöznünk. A Brothers: A Tale of Two Sons két testvérről szól, ahol egy-egy analóg karral a kontrolleren egy-egy bratyót irányíthatunk.

A játék tavasszal jelenik meg PC-n, Xbox Live-on és PSN-en.

5.
5.
metercsiken
#4: : ) Neeem!

Itt a gamekapocs-on volt már róla egy cikk, én akkor láttam!
4.
4.
KeXxX
#2: én csak most láttam először.
öhömm... tor... öhömm..rent..
2.
2.
metercsiken
#1: Nekem már elsőre is tetszett. : )
Épp ezért nagyon sajnálom, hogy csak letölthető!
Így nem tudom még kipróbálni sem! : (
1.
1.
KeXxX
érdekes :) megtetszett.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...