Az Activision Blizzard pénzügyi jelentése is megérkezett, a kiadó dolga továbbra is jól megy, egyedül a World of Warcraft játékostábora az, ami csökken. Az viszont folyamatosan.
Az Activision Blizzard közzétette az idei naptári év első negyedére vonatkozó üzleti jelentését. A kiadónak továbbra sincsenek nagy problémái, igaz, a World of Warcraft egyre inkább "elhasználódik". A vállalatnak saját bevallása szerint sok kihívással kell majd szembenéznie a közeljövőben.
Lássuk a lényeget!
- Az Activision Blizzard forgalma 1,32 milliárd dollár volt a tavalyi év hasonló időszakának 1,17 milliárd dollárja után, a részvényenkénti eredménye 33 centről 40 centre nőtt.
- Az összbevételből 28 százalékot tett ki a digitális forgalom.
- A World of Warcraft játékostábora 1,3 millió fővel csökkent, ez főleg Kínának "köszönhető". Azért még 8,3 millióan WoW-oznak, ráadásul Mike Morhaime, a Blizzard vezérigazgatója megígérte, hogy több erőforrást állítanak rá az MMORPG frissítéseire: ezután sűrűbben és több tartalom érkezik a játékhoz.
- A Starcraft II: Heart of the Swarm a negyedév legkeresettebb PC-s játéka volt, két nap alatt 1,1 millió példányt ment el belőle.
- A Blizzard bevétele éves szinten 31 százalékkal, 330 millió dollárra nőtt, az üzemi nyeresége 135 millió dollár volt - ez 52 százalékos javulás. (Ez az új Starcraftnak tudható be egyébként.)
- A Call of Duty-sorozat digitális bevételei 100 százalékkal nőttek éves szinten, a bevételt tekintve Amerikában és Európában a Call of Duty: Black Ops 2 volt a második legnépszerűbb játék.
- Az első a Skylanders: Giants volt.
- Az év második fele, különösen a karácsonyi szezon kemény lesz: az erős versenytársak (lásd Disney Infinity), a konzolok generációváltása, a Wii U várakozásokon aluli teljesítménye és a WoW csökkentő játékostábora is aggodalomra adhat okot.
- A Call of Duty: Ghosts az eddigi legdurvább marketinghadjárattal érkezik majd.
Mint azt tudni lehet 1 kieg még biztos lesz de kétlem hogy utánna elkell búcsúzni WarCrafttól
Egyébként meg nm tetszhet mindenkinek ez van.
A törthöz annyit fűznék hogy no komment annak semmi köze az eredetihez.
Csakhogy tudjátok hogy mem vakon dobálózok a szavakkal itt vannak a címek amikkel én játszottam nem kipróbaltam:archlord ,aion ,lineage 2 ,guild wars 2 , Tera
És WoW.
Remélem soha nem lesz free to play mert az tönkretenné.
A grafika az fejlődik vamilyen szinten mostmár élesebbek gear textúrák az új helyek sokkal szebbek. Nem beszélve spelleffectekről ami egyántalán nem csúnya sőt talán majdhogynem a legjobb csak megkell nézni egy raidet és kiderül miről beszélek. én nagyon sok mmot toltam és messze a legjobb történettel pvp pve tartalommal rendelkező game
A graf sztem rendben van megnézném azér hogy egy 100fts gépen mikor 200 ember elkezd skillezni world bossnál mennyi fps lenne de tippelek kb 15-20 bár ez függ attól is hogy intel vag amd intelen jobban megy a game.
Kicsit több pénzből kilehet hozni olyan pct amin már jól fut a game nagy tömegben is ezzel szemben egyetlen olyan mmo sincs ahol letudtak volna bonyolítani olyan pvpt ahol 40vs40 be ne 10 fps lenne
és ez még mindíg nem is sok ember nálam kétyzer ennyi ebernél is 45-50 fpsem van.
A COD témához is hozzászólva rókabőr ide vagy oda én a legutóbbi két COD-ot megvettem. Előtte nem nagyon foglalkoztam vele. Most, hogy jön a Ghost amiben állítólag le lesz cserélve a motor kíváncsian várom mi lesz belőle. Na meg a hatalmas marketing kampányra is. Anno az MW3-nál a The vet and the noob videó hatalmas volt :) http://www.youtube.com/watch?v=zuzaxlddWbk
Szerintem a wow-ban csak rosszabb lenne a helyzet, ha valaki királyabb geart tudna , ha többet költeni (így simán leverné a másikat pvpben,, ha az ellenfél nem vette volna meg az aktuális legjobbat...). Viszont a havi díj miatt, bárki megszerezhet bármilyen itemet. És bármit használhat megszorítások nélkül.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.