Az H-Hour: World's Elite célja, hogy a PS2-es SOCOM-játékok hangulatát és játékmenetét hozza vissza. Alapvetően TPS, viszont választható belső nézet is, és ami még fontosabb: könnyű benne meghalni, szóval lehetőség szerint együtt kell majd működnöd a csapatoddal. Merthogy multiplayer-orientált az anyag.
Sears és a SOF Studios hozzáállása dicsérendő: szerintük a lövöldözős játékoknak nem az átvezetőkről meg a lélegzetellállító jelenetekről kell szólnia, nem az a lényeg, hogy golyózáporban csőpályákon rohangáljunk agyonscriptelt NPC-k társaságában, hogy utána felpattanjunk egy teherautóra Manhattanben. A lövöldözős játékoknak arról kell szólnia, hogyan működünk együtt a társainkkal, és hogyan taktikázunk együtt a győzelem érdekében.
Az H-Hourhoz 200 ezer dollárt gyűjtenének össze a fejlesztők, ebből készülne el az a prototípus, amit megmutatnának majd a további befektetőknek. Eddig 13 ezer össze is jött, a gyűjtésből még 28 nap van hátra.
A tervek szerint a játék 2015 januárjában rajtolhatna el PC-n, legalább hat térképpel és négy játékmóddal, amit utána legalább két éven keresztül, évi kétszer bővítenének a fejlesztők. Természetesen a szerkesztőprogram nyilvánosan elérhető lesz.
Ez a generáció megölte az ehhez hasonló játékokat a nextgenen meg képtelen lenne bármi is megszületni vagy újjászületni.... lool...
Azért durva hogy minden jó csak PC-n van már egyedül... Nintendot leszámítva...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.