Dead Rising 3 - szép, mint egy lineáris játék

  • Írta: zoenn
  • 2013. október 5.
  • Érdekesség
Link másolása
A Capcom zombihentje ugyebár nyitott világú cím. A fejlesztők most azzal villognak, hogy játékuk ugyanazt a vizuális élményt nyújtja, mint a "lineáris" Uncharted-sorozat. A next-gennél már nincsenek grafikai megkötések.

A Dead Rising 3 producere, Jason Leigh az OXM-nek elmondta, hogy a zombis játékuk esetében már a kezdetektől fogva az volt a terv, hogy olyan élménnyel ruházzák fel, ami eddig csupán a lineáris játékok sajátja volt. Példaként az Uncharted-sorozatot hozta fel. Bármerre is járunk a Dead Rising 3 világában, olyan érzésünk lesz, mintha egy kötött címmel nyomulnánk.

Nem nehéz leszűrni, hogy a csőjátékok esetében rendszerint a grafika kiemelkedő, ám egy sandbox produktumnál rengeteg számítás fut a háttérben, amely élővé varázsolja a világot, és kompromisszumokra készteti a fejlesztőket. Ennek eredménye a szerényebb látvány. Nos, a next-gen előretörésével a kényelmetlen megkötéseket elfelejthetjük.

A Capcom Vancouver Xbox One-exkluzívja olyan szép lesz, mint egy lineáris játék. Az már más kérdés, hogy a next-gen "csőjátékok" vajon szebbek lesznek-e, mint a next-gen sandboxok, mert akkor a fenti képlet nem állja meg a helyét.

9.
9.
aordog
Rengeteg mostani jäték még a PS2 szintjét sem éri el...lehet, hogy a Dead R. kivétel, de érdektelen 1-2 pontos gamek mindig is lesznek.
Fontos a grafika...és ami alatta van azt mär mindenki semmibe veszi????
Ez még probléma lehet a késöbbiekben...
8.
8.
BryceHUN
"A next-gennél már nincsenek grafikai megkötések."

Csak FPS megkötések.
7.
7.
kristof97
Én azért örülök a next-gennek, mivel a sandbox játékok még komplexebb fizikával fognak rendelkezni, nagyobb forgalommal, akár több helyszínel (pl: a városban sokkal több helyre lehessen bemenni, ne csak pár boltba és a saját házunkba). De egyébként ez a DR3as kijelentés ilyen: "nesze semmi, fogd meg jól" érzésű volt (köszönjük Captain Obvious).
6.
6.
Hidalgo
#2: A "mi köze egymáshoz" kérdésedre a válasz a második bekezdésben van "elrejtve".
4.
4.
Gamerdavid
Nekem mindegy, úgysem fogom megvenni.
2.
2.
dBLOOD
Nem értem, hogy az "ugyanolyan szép, mint egy lineáris játék" miért érv amellett, hogy ezt a bizonyos játékot megvegye a vevő. A kettőnek, a linearitásnak és a grafikai minőségnek mi köze egymáshoz? Hihetetlen, hogy az embereket mennyire hülyének nézik manapság!
1.
1.
Gora
Kár, hogy már nem fogom tolni ):
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...