A kooperatív akcióra kihegyezett belső nézetes akciójáték örökölte a Dead Island szellemiségét, viszont annál lineárisabb környezetben irthattuk volna az élőholtakat. Eredetileg még idén landolt volna a Hellraid PC-n, Xbox 360-on és PS3-on, ám a játék csak 2014-ben jelenhet meg.
A cím producere, Marcin Kruczkiewicz elmondta, hogy túl sok kompromisszumot kellett volna kötniük ahhoz, hogy tartani tudják a megjelenési tervet, aminek a végtermék minősége látta volna a kárát. Az extra fejlesztési időt tökéletesítéssel töltik, s hallgatni fognak a belső tesztelők visszajelzéseire. Pluszban az is szerencsés döntés, hogy nem a túlzsúfolt ünnepi szezonban lát napvilágot, hanem a nyugisabb, év eleji időpontban. Pontos dátum még nincs, de vélhetőleg csak pár hónapot kell várnunk.
Engem az interaktív demója megfogott.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.