A Sony képviselője a Game Informernek elmondta, hogy a cég nem hagyja cserben azokat a vásárlókat akik hardveres hibába ütköznek. A japánok megértik a fogyasztók csalódottságát, s folyamatosan azon dolgoznak a kereskedelmi partnereikkel, hogy a hibákat elhárítsák és biztosítsák az érintett egységek cseréjét.
Az elmúlt héten számos hibajelenség bukkant fel a friss vásárolók körében, ha bármilyen hasonló problémával találkozol, nyugodtan vedd fel a kapcsolatot a supporttal. A cseréket gyorsított eljárással bonyolítja le a gyártó.
Azt már a Sony is elismeri, hogy a piacon lévő hibás konzolok száma már több 0.4 százaléknál, de "még kevesebb egy százaléknál", amely a gyártó szerint bőven a várt tartományban van. Egy új termék bevezetésénél hasonló esetekre számítani kell, egyes egységek állítólag a szállítás során sérültek meg.
Falcon kolléga pl. a mai napig nem tudja mire való a garanciális szerviz. Ezért kellett neki 5 Xbox 360-at venni, mert mindegyik 3LED-es lett amint kivette őket a dobozból. Még arra sem volt ideje, hogy bedugja őket a konnektorba.
Én mondjuk már alig várom, hogy nekem is legyen egy gépem( 1-2 év )
Szóval még az is beleférne, ha cseréltetni kellene....... ha most kapnék egyet! : )
Ha lenne egy 10-20%-os a hibás gépek száma akkor megérteném a hisztit, de így nem...
Oké, annak aki pont belefut a hibába megértem, hogy szar érzés, de hát ez van. Elektronikai eszköz, ráadásul újonnan bevezetett. Meg van az esélye, hogy hibás. Én is vettem már VGA-t PC-be, és amint bedugtam, már vehettem is ki, mert nem ment. De van haver aki tápegységgel járt így. Szóval az ilyen hibák mindenhol jelen vannak. Én azt mondom inkább örüljünk, hogy csak ilyen kis mennyiségben van jelen a hiba.
Azért tényleg picit égő, nyilván ezért hír.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.