A brit Criterion Games alapítói, Alex Ward és Fiona Sperry elhagyták az Electrionic Arts tulajdonában álló stúdiót - erősítette meg a kiadó a Polygon magazinnak, és sok sikert kívánt a két szakembernek. A brigád a Burnout-sorozatról vált híressé, később pedig a Need for Speed-frencsájz útját egyengették, egészen az új Most Wantedig. Az NFS: Rivalst már a svéd Ghost Games rakta össze.
Ward és Sperry a jelek szerint új stúdiót alapítottak és már egy "project zero" munkacímen futó alkotást kalapálnak.
A Criterion Games az elmúlt hónapokban folyamatosan zsugorodott: több fejlesztőt irányítottak át tőlük a Ghosthoz, hogy a következő NFS-en dolgozzanak. Szeptemberben Alex Ward váltig állította, hogy nincs baj, és nem ragaszkodnak ahhoz, hogy továbbra is autós produktumokat készítsenek.
A kulcsemberek távozásával az élet nem áll meg a Criterionnál: az EA Matt Webstert bízta meg a folyamatban lévő fejlesztések vezetésével.
A guildfordi székhelyű Criterion Gamest 2000-ben alapították a Criterion Software-ből kivált tagok. Az anyacég kezdetben 3D-s grafikával foglalkozott: a RenderWare-család middleware technológiáját fejlesztették, amit később a Rockstar Games is licencelt a Grand Theft Auto 3, a Vice City és a San Andreas készítésénél.
Első átütő sikerüket a Burnout hozta meg. A céget 2004-ben vásárolta meg az Electronic Arts - a pletykák szerint 40 millió fontért.
2014 a felemelkedés éve lesz.
mondta a lufi a tengeralattjárónak
nem csodalom hogy fingod sincs az ertekeleshez:)))
ök eladják vmi baszomnagy kiadónak a címet, aztán teli zsebbel kilépnek, és (kizárólagosság miatt csak max tanácsadóként) belekezdenek egy új projectbe.
Ne a címlap alapján ítéljétek meg a könyvet, és akkor talán ti is jól jártok, valamint ha sok ember elkezdene gondolkozni is, akkor a kiadók nagy része is menne a levesbe... És kapnánk végre évente 20-30 jó játékot is a 4-5 helyett, és nem csak codbf vita lenne, hanem lenne ott még vagy 5 nagy cím...
A 2010-es Hot Pursuit viszont szó m szó, jó lett. A land, a zenék, a kocsik, meg jól eltalált hangulata volt.
az már megint más dolog, hogy a Rivals is egy nagy szemétkupac lett, NULLA hangulattal. csak és kizárólag az új kocsikért versenyeztem, nem pedig a játékélmény miatt.
A játék neve csupán ennyi volt BLACK.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.